مقالات

آرایش با لنز رنگی

هنگامی که شما از لنز های رنگی طبی یا رنگی بدون نمره استفاده می نمایید، برای میکاپ صورت خود باید نکات زیادی را در نظر بگیرید. زیرا با استفاده از لنز و تغییر رنگ چشمتان، چهره شما نیز باتوجه به رنگ پوست و موهایتان تغییر می نماید. پس دیگر نمی توان از هر سبک آرایش دلخواهی استفاده نمود. و قبل از آرایش با لنز چشم رنگی، باید یکسری نکات را رعایت نمود. در این صورت می توان تناسب بین رنگ چشم و آرایش صورت را حفظ نمود.

در ادامه چندین ترفند آرایشی با پرطرفدار ترین رنگ های لنز چشم را بررسی می نماییم.

نحوه صحیح آرایش با لنز چشم رنگی

آرایش با لنز رنگی

  • لنز پرطرفدار آبی

لنز چشم های آبی، یکی از پرطرفدار ترین انواع لنز های رنگی از گذشته تا کنون هستند. استفاده از این رنگ برای افرادی که پوست روشنی دارند بسیار مناسب است. و مناسب ترین آرایش با لنز رنگی آبی، استفاده از سایه های اسموکی ( مشکی، طوسی ) و یک آرایش لایت می باشد. البته اگر به آرایش های رنگی و غلیظ تر علاقه مند هستید، می توانید از رنگ های سرمه ای و یا نقره ای و شاین دار نیز برای انتخاب سایه خود استفاده نمایید.

حواستان باشد اگر از دو رنگ سایه استفاده می نمایید، همیشه رنگ روشن تر را در گوشه داخلی چشم به کار ببرید. و هرچه به سمت گوشه بیرونی پلک نزدیک تر می شوید، رنگ سایه باید تیره تر باشد.

  • نحوه آرایش با لنز رنگی طوسی

طوسی، از رنگ های همیشه جذاب برای خرید لنز چشم می باشد. تناژ های مختلف این رنگ می تواند برای افراد با رنگ پوست های مختلف مناسب باشد. در واقع ترکیب رنگ لنز طوسی با دیگر رنگ ها ( طوسی سبز، طوسی عسلی و…. ) این امکان را فراهم می نمایند که هر فردی با هر رنگ پوستی بتواند از این رنگ فوق العاده لنز چشم استفاده نماید. بهتر است بدانید بازه انتخاب برای آرایش با لنز رنگی طوسی بسیار متنوع می باشد. اما اگر از لنز کاملا طوسی استفاده نموده اید، بهترین گزینه ها برای انتخاب رنگ سایه، قهوه‌ای طبیعی، سالمونی، مسی، هلویی و نارنجی روشن می باشد. همچنین رنگ های صورتی، آبی مایل به خاکستری و بنفش براق، برای آرایش های خاص می تواند گزینه خوبی باشد. البته اگر طرفدار آرایش های لایت هستید، رنگ های مرجانی و یا گلبهی برای شما مناسب تر می باشد.

  • میکاپ با لنز عسلی

رنگ عسلی، به دلیل تغییر طبیعی که در چهره به وجود می آورد، یکی از انتخاب های همیشگی اکثر ایرانیان است. اگر قصد استفاده از این لنز رنگی را دارید، بهترین گزینه برای آرایش با آن سایه اسموکی کلاسیک می باشد. زیرا این سایه کمی تم دارک دارد. و این امر موجب بیشتر دیده شدن رنگ چشمان شما می شود.

  • بهترین آرایش با لنز رنگی سبز

برای استفاده از لنز سبز و آرایش با آن، بهترین گزینه انتخاب رنگ های گرم است. در واقع اگر از لنز چشم های سبز استفاده می نمایید، آرایش های برنزه و مات، چشمان شما را زیبا و جذاب تر نشان می دهد. البته رنگ های دیگری مانند، صورتی، قهوه ای، آبی و یاسی نیز می تواند برای آرایش شما مناسب باشد. اما  با این به دلیل روشن بودن لنز سبز، آرایش های برنزه همیشه پیشنهاد های اول هستند.

بیشتر بدانید
نحوه آرایش چشم، هنگام استفاده از لنز سبز

آرایش با لنز رنگی

جمع بندی

با توجه به مطلب فوق، هنگام خرید و انتخاب لنز چشم باید موارد زیادی را در نظر گرفت. با اینکه تاثیر گذار ترین گزینه انتخاب لنز چشم با توجه به نوع پوست است، اما توجه نوع آرایش برای بعد از استفاده از لنز نیز گزینه ی بسیار مهمی است. یعنی اگر قصد خرید لنز های رنگی را دارید، قبل از انتخاب بهتر است بررسی نمایید که آیا این لنز با نحوه آرایش همیشگی شما سازگار است یا خیر! و در نهایت محصولی را انتخاب نمایید که با رنگ پوست، مو و آرایش شما همخوانی داشته باشد.

در این مطلب نحوه صحیح آرایش با پرطرفدار ترین رنگ های لنز چشم را بررسی نمودیم. شما با توجه به سلیقه خود و استفاده از این مطالب، می توانید بهترین لنز های رنگی را از مجموعه مونالنز خریداری نمایید.