مقالات

انتخاب رنگ لنز چشم بر اساس رنگ مو و پوست

انتخاب رنگ لنز چشم

انواع لنز چشم، که یکی از پرکاربرد ترین محصولات در دنیای امروزی می باشد، بر اساس نیاز افراد به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. برخی افراد برای رفع عیوب انکساری مانند: دوربینی، نزدیک بینی و یا آستیگماتیسم، از لنز های طبی یا نمره دار استفاده می نمایند. و دسته دیگری از افراد هستند که تنها به جهت ایجاد تغییر در چهره خود از لنز چشم های رنگی استفاده می نمایند. همچنین در برخی موارد که افراد هم دارای عیوب انکساری بوده و هم به دنبال یک تغییر اساسی در چهره خود هستند، از لنز چشم های طبی-رنگی استفاده می نمایند. آنچه در هنگام خرید این محصولات حائز اهمیت است، انتخاب رنگ لنز چشم است.

قطعا هنگام خرید برای همه ی شما سوال می شود که ” چه لنزی به چه چشمی می آید؟ ” و یا ” چه معیار هایی در انتخاب این محصولات تاثیر گذار است؟ “

باید بدانید که لنز های چشم بر اساس مواردی چون : 1.رنگ اصلی قرنیه 2.رنگ پوست 3. رنگ مو انتخاب می شود. در مقالات قبلی درباره انتخاب لنز چشم رنگی بر اساس رنگ قرنیه صحبت نموده ایم. از این رو در ادامه این مطلب تاثیر رنگ مو و پوست را در خرید این محصولات بررسی می نماییم.

انتخاب رنگ لنز چشم

تاثیر رنگ پوست در انتخاب رنگ لنز چشم

  • لنز برای پوست گندمی، تیره متوسط و برنز متوسط: کسانی که دارای این طیف رنگ پوست می باشند، می توانند از لنز چشم های رنگ روشن برای تغییر رنگ قرنیه چشم خود استفاده نمایند. رنگ های عسلی، سبز، خاکستری یا آبی تیره بهترین گزینه برای این افراد می باشد. این لنز ها تغییر فوق العاده ای در صورت شما ایجاد می نمایند. و باعث زیباتر شدن چهره‌تان می شود.
  • پوست های خیلی تیره: افرادی که دارای رنگ پوست های خیلی تیره می باشند، برای انتخاب رنگ لنز چشم بهتر است به سراغ طیف رنگ های گرم بروند. و از خرید رنگ های روشن پرهیز نمایید. زیرا این رنگ های تیره مانند: قهوه ای تیره، دودی، فندقی، بنفش و…. جلوه زیبا تری را برای چهره شما به وجود می آورد. همچنین حالت طبیعی تری داشته و کمتر کسی متوجه وجود لنز در چشم‌تان می شود.
  • انتخاب رنگ لنز چشم برای پوست روشن: اکثر افرادی که دارای رنگ پوست روشن هستند، می توانند از تمام طیف های رنگی لنز چشم ها استفاده نمایند. زیرا این نوع پوست با تمام رنگ ها سازگاری دارد. اما در بین همه ی این ها،طیف های آبی و خاکستری جلوه خاص تری برای سفید پوستان دارد.
بیشتر بدانید
لنز چشم رنگ روشن

بیشتر بدانید: خرید لنز چشم طبیعی برای انواع سلیقه ها

لنز چشم رنگی مردانه

لنز رنگی مناسب برای انواع رنگ مو

  • خرید لنز چشم برای مو بلوند ها: افرادی که دارای موهای بلوند یا طلایی رنگ هستند، برای آنکه لنز چشم رنگی جلوه زیباتری در چهره داشته باشد، بهتر است از لنز های رنگ تیره مانند: طوسی سیر، مشکی، شکلاتی یا قهوه ای استفاده نمایند. این تناقض بین رنگ چشم و مو می تواند تاثیر خاص تری در چهره شما داشته باشد. (در بین رنگ های روشن سبز زمردی یا آبی روشن نیز از رنگ های بسیار زیبا و پرطرفدار برای افرادی با موی روشن می باشد.)
  • مو قهوه ای ها: اکثر ایرانی ها داری رنگ مو از طیف قهوه ای می باشند. اگر شما نیز جزو این دسته افراد هستید، به شما تبریک می گوییم. زیرا هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ لنز چشم برای شما وجود ندارد. و معمولات تمام طیف های رنگی لنز های چشم با موی قهوه ای سازگار هستند.
  • لنز چشم مناسب مو مشکی ها: افراد دارای موی مشکی نیز از آن دسته افرادی هستند که می توانند از اکثر طیف های رنگی لنز چشم استفاده نمایند. اما بهتر است بدانید طیف رنگی لنز چشم طوسی و قهوه ای، مناسب ترین رنگ ها برای این افراد می باشد. همچنین حدالامکان سعی کنید رنگ های بسیار روشن را برای خرید لنز چشم انتخاب نکنید.
  • خرید لنز چشم مناسب برای رنگ موهای فانتزی: شاید گمان کنید که چون اکثر افرادی که دارای رنگ موی فانتزی می باشند، به استایل های خاص و کمیاب علاقه مند می باشند، پس درباره انتخاب رنگ لنز چشم نیز باید همینطور تصمیم گیری نمایند. اما این یک باور غلط است! اگر دارای رنگ موی فانتزی مانند آبی، صورتی و یا دیگر رنگ های این چنینی می باشید، بهتر است طیف رنگی های معمول را برای خرید لنز چشم انتخاب نمایید. در واقع چشم های شما نباید زیاد جلب توجه نماید. تا زیبایی موهایتان بیشتر به چشم بیاید. با خرید لنز چشم های: طوسی، عسلی، قهوه ای، سبز لجنی و دیگر رنگ های معمول این چنینی یک تغییر فوق العاده و نامحسوس در چهره خود ایجاد نمایید.
بیشتر بدانید
نکات مهم در هنگام خرید لنز چشم آبی

خرید لنز چشم رنگی

خرید لنز چشم رنگی

هر یک از شما عزیزان تنها با در نظر داشتن موارد فوق الذکر و اطلاع از وجود عیوب انکساری چشم یا عدم آن می توانید بهترین لنز های رنگی را از وب سایت مونالنز خریداری نمایید. این مجموعه دارای گسترده ترین طیف های رنگی برای انواع لنز چشم نمره دار و بدون نمره می باشد. از این رو با خیال راحت می توانید با توجه به نیاز خود، محصول مورد نظر را از بهترین برند های جهانی خریداری نمایید.

پس اگر قصد خرید لنز چشم را دارید، ما در مجموعه مونالنز از بین هزاران برند تولید کننده بهترین ها را انتخاب نموده و به شما عزیزان ارائه می نماییم. هر کدام از محصولاتی که ما در مجموعه خود به مشتریان ارائه می نماییم، از کیفیت لازم برخوردار می باشند.

مقاله پیشنهادی: خرید بهترین لنز چشم رنگی