مقالات

معرفی 3 برند برتر لنز چشم رنگی

بهترین لنز چشم رنگی

امروزه استفاده از انواع لنز چشم به عنوان یکی از اِلمان های دنیای مد، بسیار پرطرفدار می باشد. افراد معمولا از سنین نوجوانی علاقه مند به استفاده از این محصولات می باشند. و اکثر افراد، چه دختر و چه پسر، حداقل یکبار در طول عمر خود از لنز های رنگی چشم به نحوی استفاده نموده اند. استفاده از لنز های رنگی می تواند در عین سادگی تغییرات مثبت زیادی در چهره شما ایجاد نماید. و از آنجایی که این محصولات به طور مستقیم با چشم شما در تماس می باشند، نسبت به سلامت قرنیه خود باید توجه کافی داشته باشید. و این مسئله تنها با خرید لنز چشم با کیفیت امکان پذیر است. همانطور که می دایند یکی از ویژگی های لنز چشم خوب، امکان عبور اکسیژن به قرنیه چشم و در عین حال جلوگیری از اشعه های UV می باشد. و از آنجایی که نوع رنگی این محصولات از طرفداران زیادی برخوردار است، در ادامه چند نمونه از انواع بهترین لنزچشم رنگی را بررسی می نماییم.

هنگام خرید لنز چشم، میزان رطوبت رسانی را نیز جزو فاکتور های اصلی خود قرار دهید.

چند نمونه از بهترین برند های لنز چشم رنگی

بهترین لنز چشم رنگی

  • برند سنیوریتا – بهترین لنز چشم رنگی و طبی

یکی از بهترین برند های جهانی لنز چشم رنگی، سنیوریتا می باشد. این کمپانی انواع لنز های طبی و طبی-رنگی را برای مشتریان خود تولید می نماید. و تقریبا نیاز سیل عظیمی از افراد جهان را برطرف می سازد. اگر می خواهید با ویژگی های این برند کره ای بیشتر آشنا شوید، به ادامه مطلب توجه نمایید.

  1. این برند لنز چشم نیز مانند برند فوق الذکر، از حدود 40 درصد آب تشکیل شده، که رطووبت چشم شما را تامین می نمایند. (لنز هایی که فاقد این ویژگی باشند، رطوبت چشم شما را جذب نموده و باعث خشکی چشم می شوند.)
  2. قطر این لنز ها کاملا به اندازه و استاندارد می باشد. و به طور کامل قرنیه چشم شما را می پوشاند. از این رو برای تمامی افراد با چشم های درشت و یا ریز قابل استفاده می باشد.( چنانچه لنزی بزرگتر از حد استاندارد و یا کوچکتر از آن باشد، یا در چشم به درستی نمی نشیند. و یا باعث عفونت خواهد شد.) لنز های سنیوریتا عاری از این مشکلات می باشند. و به راحتی برای تمامی افراد قابل استفاده می باشند.
  3. برند لنز چشم سنیوریتا دارای قابلیت اکسیژن رسانی بالا نیز می باشند. و شما به طور روزانه و با خیال راحت می توانید از آن استفاده نمایید.
  4. این لنز ها دارای بافتی طبیعی، نرم و راحت می باشند.
  5. طیف رنگی این محصول بسیار گسترده بوده و تمامی سلایق را در بر می گیرد.
  6. رنگ های بسیار نچرال و طراحی های بافت منحصر به فرد محصولات سینیوریتا، حالت کاملا طبیعی و مشابه با قرنیه واقعی را برای شما به ارمغان می آورد.
بیشتر بدانید
لنز قهوه ای، یک لنز طبیعی برای تغیر رنگ چشم

بهترین لنز چشم رنگی

  • برند لنز چشم آیس کالر

یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده بهترین لنز چشم رنگی، برند آیس کالر می باشد. محصولات این برند که متعلق به کشور ایتالیا هستند، دارای ویژگی های خاص بسیاری می باشد. و در مدت زمان کوتاهی که وارد کشور ما شده است، به سبب وجود همین ویژگی ها جایگاه بسیار ویژه ای در بین مصرف کنندگان به دست آورده. به طوری که هرجا صحبت از لنز چشم های رنگی فصلی و سالانه در میان است، اولین مورد که به شما پیشنهاد می شود، طیف رنگی و گسترده لنز های آیس کالر است. برای آشنایی با ویژگی های بیشتر این برند به ادامه مطلب توجه نمایید.

  1. لنز های آیس کالر با استفاده از جدید ترین فناوری ها تولید می شود. از این رو دقت بینایی در آن ها فوق العاده می باشد.
  2. این محصولات با استفاده از مواد هیدروژل که حاوی 40 درصد آب است تولید شده اند. و از خشکی چشم شما جلوگیری می نماید.
  3. اکسیژن رسانی نیز ازقابلیت های محبو این برند می باشد.
  4. استفاده از این لنز ها به قدری راحت است که در طول شبانه روز اصلا آن را برو روی چشم خود حس نمی کنید.
  5. این برند دارای طیف رنگی گسترده و بسیار زیبا می باشد. رای مشاهده محصولات برند لنز چشم آیس کالر کلیک کنید. )

بهترین لنز چشم رنگی

  • نچرال، بهترین برند لنز طبی-رنگی و رنگی

یکی دیگر از انواع بهترین لنز چشم های رنگی که ساخت کشور کره می باشد، برند لنز چشم نچرال است. این برند دارای مجوز بهداشت FDA آمریکا، CE اروپا و سلامت و بهداشت GMP می باشند. می باشد. پس اگر قصد خرید این لنز را دارید، خیالتان از بابت کیفیت فوق العاده آن راحت است.

بیشتر بدانید
ویژگی های لنز چشم پرطرفدار طوسی

لازم است بدانید این محصولات از بدو ورودشان در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب شدند. چرا که دارای ویژگی های منحصر به فرد خود و طیف رنگی فوق العاده ای می باشند. ویژگی های بارز این لنز های رنگی به شرح زیر می باشد.

  1. اگر دقت نمایید دو برند فوق دارای قابلیت رطوبت رسانی می باشند. پس این ویژگی، یک اِلمان مهم در لنز چشم های با کیفیت می باشد. از آنجایی که لنز های نچرال نیز جزو محصولات معروف و استاندارد می باشند، طبیعی است که قابلیت رطوبت رسانی جزو ویژگی های اولیه آن محسوب می شود.
  2. همچنین این لنز ها اکسیژن لازم برای قرنیه چشم را نیز فراهم می نمایند.
  3. این لنز ها برای تمامی افراد مناسب می باشد.
  4. قطر استاندارد، تخت بودن و طبیعی بودن رنگ های ان، از دیگر ویژگی های بارز این محصولات می باشد.
  5. این برند در حالی که از کیفیت بالایی برخوردار است، قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد.

خرید لنز چشم نچرال

 

جمع بندی

برند ها و کمپانی های زیادی تولید کننده انواع لنز چشم می باشند. تعداد آن ها به اندازه ای است که هر روز ممکن است اسم های جدیدی از تولید کنندگان این محصولات به گوشتان بخورد. اما بهتر است بدانید همه ی آن ها ارزش خریداری شدن را ندارند. چرا که ممکن است از کیفیت لازم برخوردار نباشند.

اما در این میان برند هایی وجود دارند که تمام تمرکزشان تولید محصولات با کیفیت است. در این مقاله 3 نمونه از بهترین برند های لنز چشم رنگی را به شما معرفی نمودیم. تا با استفاده از این مطالب بتوانید با برخی برند های فوق العاده آشنا شوید.

بیشتر بدانید
لومینوس، بهترین برند در بین برند های لنز چشم

اگر قصد خرید لنز چشم را دارید، ما در مجموعه مونالنز بهترین برند ها را انتخاب نموده ایم. هر کدام از محصولاتی که ما در مجموعه خود به مشتریان ارائه می نماییم، از کیفیت لازم برخوردار می باشند.