مقالات

خرید لنز چشم آیس کالر

خرید لنز چشم آیس کالر

یکی از بهترین لنز چشم های رنگی، برند آیس کالر می باشد. محصولات موجود در این برند از طیف رنگی بسیار و از تناژ یخی زیبایی برخوردار می باشند. به گونه ای که هر فردی با هر سلیقه ای می تواند این محصولات را خریداری نماید. و هنگام استفاده از آن ها رنگ چشمان شما را به صورت کاملا طبیعی و زیبا تغییر خواهد داد. از این رو اگر قصد خرید لنز چشم آیس کالر را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با ویژگی های خاص و منحصر به فرد این محصولات آشنا شوید.

آشنایی با آیس کالر ها

برای داشتن یک خرید لذت بخش و مطمئن، بهتر است ابتدا با ویژگی های مهم یک برند و محصولات آن آشنا شوید.

لنز چشم آیس کالر یکی از معروف ترین برند های کشور کره می باشد. و طیف رنگی این مجموعه از ترکیب رنگ ها با تناژ های مختلف تشکیل شده است. که این امر دلیل معروفیت و فراگیری این برند پرطرفدار می باشد. و اگر از طرفداران لنز چشم های رنگی می باشید، خرید لنز چشم آیس کالر از بهترین گزینه های موجود می باشد. زیرا محصولات موجود در این برند جزو لنز چشم های با کیفیت در بین دیگر برند ها شمرده می شوند. که در نوع سالانه تولید و به بازار عرضه می گردند.

شما می توانید برای خرید محصولات نمره دار و بدون نمره این برند به صفحه اصلی وب سایت مونالنز مراجعه نمایید.

خرید لنز چشم آیس کالر

ویژگی های مهم در خرید لنز چشم آیس کالر

همانطور که در وطالب فوق الذکر بیان نمودیم، برند آیس کالر دارای طیف رنگی زیبا و گسترده در نوع سالانه می باشد. که هر کدام دارای مشخصات و ویژگی ها منحصر به فرد خود می باشند. از این رو برای اطلاعات بیشتر، برخی از این ویژگی ها را برای شما بررسی نموده ایم.

  • در قسمت قبل بیان نمودیم که رنگ های آیس کالر دارای تناژ های مختلف می باشند. که اکثر آن ها در رنگ های طبیعی موجود می باشد. و شما با توجه به سلیقه خود می توانید هر یک از آن ها را خریداری و استفاده نمایید.
  • خرید لنز چشم آیس کالر دارای این ویژگی می باشد که می توان آن را با انواع رنگ پوست، لباس و سلیقه خود ست نمود.
  • مواد اولیه ساخت این لنز ها از polyhema می باشد. و برای افرادی با چشمان حساس، بسیار مناسب می باشد.
  • لنزهای فصلی آیس کالر دارای ۳۸ درصد محتوا آب، و لنز های سالانه به میزان ۴۰ درصد می باشد.
  • این محصولات به طور کامل چشم شما را کاور نموده و به راحتی در آن قرار می گیرند.
بیشتر بدانید
لومینوس، بهترین برند در بین برند های لنز چشم

درباره لنز چشم های طوسی و ست کردن آن با ترند های روز بیشتر بدانید!

لنز چشم رنگی آیس کالر

قیمت خرید

لنز چشم نیز مانند دیگر محصولات بنا بر عوامل مختلفی تعیین قیمت می شوند. عواملی چون: مواد اولیه مصرفی، کشور سازنده، مدت زمان استفاده و نوسانات نرخ ارز همگی در تعیین قیمت لنز های چشم تاثیر گذار می باشد.

اما در این بین یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت لنز چشم آیس کالر، همان زمان مصرف یا سالانه بودن آن است. از آن جایی که لنز های سالانه مدت زمان بیشتری قابل استفاده می باشند از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

مشاهده لیست محصولات و قیمت محصولات آیس کالر و آیس کالر لاکچری از صفحه اصلی وب سایت مجموعه مونالنز مکان پذیر می باشد.

خرید لنز چشم از نوع رنگی و رنگی-طبی با بالاترین کیفیت

خرید لنز چشم رنگی