مقالات

خرید لنز چشم سنیوریتا

خرید لنز چشم سنیوریتا

امروزه یکی از اِلمان های تاثیر گذار و پرطرفدار در دنیای مد و استایل، استفاده از لنز های رنگی می باشد. این محصولات چه به صورت ساده و چه به صورت نموه دار، در بین اکثر افراد جامعه بسیار محبوب می باشند. و استفاده از آن ها به اندازه ای فراگیر است، که کمپانی های بسیاری امروزه دست به تولید این محصولات زده اند. تعدد این محصولات موجب شده است تا بسیاری از شما هنگام خرید نگران کیفیت آن ها باشید. بهتر است بدانید در این مواقع با شناخت برند های معتبر و خرید از فروشگاه های مطمئن دیگر جای هیچ نگرانی نیست. خرید لنز چشم سنیوریتا که یکی از محبوب ترین انواع لنز چشم در یک سال اخیر بوده است، بهترین انتخاب برای دوست داران لنز چشم رنگی می باشد.

خیلی از شما بارها به واسطه قیمت ارزان یک لنز در مقابل خرید آن نسبت به یک لنز برند و با کیفیت وسوسه شده اید. اما توجه داشته باشید که صحبت از سلامت چشمان شما می باشد. اگر به آن توجه نکنید بعد ها ممکن است متحمل ضرر و زیان بیشتری شوید.

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با لنز چشم سنیوریتا که جزو بهترین لنز چشم های رنگی محسوب می شود، بیشتر آشنا نماییم.

خرید لنز چشم سنیوریتا

 

معرفی برند سنیوریتا

همانطور که در ابتدای مقاله بیان نمودیم، برند سنیوریتا یکی از بهترین، محبوب ترین و با کیفیت ترین برند های تولید کننده لنز چشم می باشد. این محصول که ساخت کره جنوبی می باشد، در سال 2021 وارد بازار ایران شد. و در مدت زمان بسیار کمی توانست به جایگاه بسیار مناسبی در بین دیگر برند ها دست یابد.

بیشتر بدانید
انتخاب لنز چشم عسلی با توجه به رنگ پوست و مو

این محصولات با قطر 14.3 میلی متر و انحنای 8.6 میلی متری دارای 18 کد رنگ بسیار زیبا می باشند. و از مهم ترین ویژگی، یعنی فناوری هایدروژل بهره مند می باشند. در این فناوری حدود 40 درصد از ساختار لنز را آب تشکیل داده است. که مزیت رطوبت رسانی به چشم و جلوگیری از خشکی آن می باشد.

هنگام خرید لنز چشم سنیوریتا توجه نمایید که این محصولات جزو لنز های سالانه هستند. و در حال حاظر برای افرادی که دارای نمره چشم می باشند، خرید این لنز های رنگی بسیار مناسب می باشد.

ویژگی های خرید لنز چشم سنیوریتا

  • اولین و مهم ترین ویژگی، بهره مندی لنز های سنیوریتا از فناوری هایدروژل می باشد. این فناوری از خشکی چشمان شما جلوگیری می نماید. و رطوبت لازم و کافی را به آن می رساند.
  • بافت محصولات این برند بسیار نرم بوده و استفاده از آن بسیار راحت می باشد.
  • از آنجایی که چشم نیز مانند سایر اندام ها نیاز به رطوبت رسانی دارد. لنز های سنیوریتا اکسیژن کافی را به چشم شما می رساند. و مانع سردرد، سوزش و خستگی چشمان شما می شود.
  • رنگبندی این برند کامل و بسیار زیبا می باشد.
  • یکی از ویژگی های خرید لنز چشم سنیوریتا جلوه طبیعی آن به سبب قطر کم اش می باشد.
  • این برند دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا و CE اروپا است.

خرید لنز چشم سنیوریتا

 

رنگ بندی های کامل و کاربردی

  1. جدیت: خرید لنز چشم سنیوریتا رنگ جدیت برای افرادی که به رنگ سبز علاقه مند می باشند بسیار مناسب است زیرا جدید یک لنز با رنگ سبزه نه بسیار تیره و نه بسیار روشن، به صورت دور دار می باشد.
  2. لایت گری: برای افرادی با چشمان تیره و یا افرادی که به طیف های رنگی روشن علاقه مند می باشند، بسیار مناسب است. این رنگ ترکیبی از طوسی با ته مایه های عسلی است.
  3. دنیز بلو: این رنگ ترکیبی از آبی و سبز است. که چشمان شما زا زیبا و طبیعی تر نشان خواهد داد.
  4. شارک گری: این رنگ برای علاقه مندان به طیف رنگی طوسی و آبی است. زیرا شارک گری ترکیب این دو رنگ زیبا و پرطرفدار است.
  5. چارمینگ براون: از طبیعی ترین مدل های لنز رنگی، طیف های قهوه ای و عسلی می باشد. زیرا اکثر ایراینان دارای این رنگ چشم ها می باشند. چارمینگ براون، ترکیبی از عسلی و قهوه ای دور دار است.
  6. پرل گری: از دیگر ترکیبات رنگی طوسی آبی می توان به مدل پرل گری اشاره نمود. این لنز با زیبایی که دارد، چشمان شما را بسیار زیبا جذاب تر خواهد نمود.
  7. کت آی: این مورد یکی از مدل های لنز چشم عسلی می باشد. که برای افراد سبزه رو بسیار مناسب است.
  8. اسموکی گری: این لنز طوسی رنگ با مرکز عسلی، زیبایی خاصی را برای چشمان شما به ارمغان می اورد. و هنگا استفاده چشمان شما را بسیار طبیعی تر نشان خواهد داد.
  9. سندی براون: اگر به طیف های رنگی قهوه ای علاقه دارید، سندی براون یکی دیگر از مدل های پرطرفدار آن است. این لنز قهوه ای  روشن جزو لنز های بسیار طبیعی محسوب می شود.
  10. چارمینگ گرین: سبز تقریبا تیره و بافت کهکشانی
  11. چارمینگ گری: طوسی آبی با بافت کهکانی
  12. تن بروان: عسلی ته مایه سبز
  13. دارک گری: طوسی تیره و دور خط دار
  14. مورادو: بنفش ارغوانی
  15. رنگ آنیل: آبی سرمه ای با بافت موج گونه و دلبر
  16. مارون: قهوه ای عسلی طبیعی با طراحی بافت گیرا، مشابه بروان مینی اوا اما به روز تره
  17. رنگ بنیتا: طوسی طبیعی و بی همتا که به نگاهت عمق و گیرایی خاصی میده
  18. رنگ امار: عسلی کهربایی دور دار و متوسط روشن . میدرخشه توی چشم
بیشتر بدانید
راهنمای انتخاب لنز چشم رنگی بر اساس رنگ اصلی قرنیه

خرید لنز چشم رنگی

 

جمع بندی

خرید لنز چشم سنیوریتا برای افرادی که به زیبایی و سلامت بیشتر چشمان خود اهمیت می دهند، بسیار مناسب می باشد. در واقع با استفاده از این لنز های سالانه، شما می توانید به مدت یک سال از کیفیت واقعی محصولات این برند بی نظیر نهایت بهره را ببرید.

از طرفی اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر و مطمئن می باشید، این نوید را به شما می دهیم که ما در فروشگاه لنز مونا با چندین سال سابقه در این زمینه ، رضایت سیل عظیمی از مشتریان را به دست آوریم. تمامی محصولاتی ک در این فروشگاه ارائه می شوند،از نمونه اوریجینال بهترین برند های روز دنیا می باشد.

این مجموعه دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و فضایی امن را برای خرید مشتریان خود به وجود آورده است. هر یک از شما برای خرید لنز چشم با خیال راحت می تواند به صفحه اصلی این وب سایت مراجعه نمایید. و با مشاهده کاتالوگ برند های لنز چشم محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری نماید.

نوشته های مشابه