مقالات

مهم ترین نکات برای خرید لنز رنگی طبیعی

لنز رنگی طبیعی

هنگامی که شما از لنز چشم های رنگی استفاده می نمایید، اولین واکنش افراد این است که مگر رنگ چشم خودتان چه مشکلی داشت؟ بهتر است بدانید این یک واکنش اشتباه است و نباید به آن زیاد توجه نمود. اما در کل لازم به ذکر است استفاده از انواع لنز چشم رنگی در موقعیت و مناسبت های مختلف، دارای قواعد خاصی می باشد. برای مثال لنز های بسیار روشن مانند لنز های یخی و یا سبز و آبی کامل جزو رنگ هایی است که به ندرت در چشمان طبیعی افراد وجود دارد. از این رو استفاده از آن برای هر فردی و در هر مکانی مناسب نمی باشد. در عوض برای مراسم هایی خاصی مانند هالووین استفاده از لنز هایی با رنگ خاص بسیار جذاب می باشد. به طور کلی از آنجایی که استفاده از این محصول پرطرفدار به جهت نوعی آرایش چشم و زیبایی بیشتر شما می باشد، بهتر است در روزمره و یا مهمانی های معمولی بیشتر از رنگ های طبیعی و نچرال استفاده نمایید. اگر طرفدار لنز های رنگی طبیعی می باشید، برای آشنایی بیشتر با این محصولات تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

لنز رنگی طبیعی

آشنایی با لنز های رنگی طبیعی

لنز چشم هایی که با الهام از ویژگی های چشم طبیعی انسان و رنگ های شایع تر در بین افراد مختلف تولید و عرضه می شوند، با عنوان لنز های رنگی طبیعی شناخته می شوند. این محصولات تغییر زیاد و خیلی محسوسی را در چشمان شما ایجاد نمی نماید. تنها باعث زیباتر شدن تغییر طبیعی رنگ چشم و یا درشت تر شدن خواهد شد. امروزه این نوع لنز های چشم از طرفداران بیشتری نسبت به دیگر محصولات برخوردار می باشند.

بیشتر بدانید
لنز چشم سبز

اگر قصد خرید لنز چشم رنگی به صورت کاملا نچرال و طبیعی را دارید، بهتر است به ویژگی هایی که در ادامه بیان می شود توجه نمایید.

  • لنز های دور دار: این لنز ها بیشتر در جهت درشت‌ نمودن چشم مورد استفاده قرار می گیرد. و از لحاظ ارایشی برای یک تغییر طبیعی و زیبا چشم بسیار مناسب می باشند. این نوع لنز های طبیعی با نام لنز های دورمشکی نیز شناخته می شوند.
  • انواع لنز های رگه دار: این محصولات با یکسری خطوط رنگی هنگامی که در چشم می نشینند، زیبایی طبیعی تری در چهره شما دارند. و تنها یک تغییر جزئی و بسیار نچرال در رنگ چشم شما ایجاد می نماید. برای مثال اگر رنگ چشم شما قهوه ای می باشد و می خواهید آن را به طوسی تغییر دهید، با استفاده از لنز رنگی طوسی که دارای رگ هایی از رنگ چشم شما می باشد، تغیر رنگ چشم شما کاملا طبیعی و زیبا خواهد بود.
  • استفاده از رنگ های شایع: در هنگام خرید بهترین لنز چشم رنگی بهتر است رنگ هایی را انتخاب نمایید که به صورت کلی در جامعه دیده می شوند. رنگ هایی مانند طوسی، قهوه ای، عسلی، سبز لجنی و دیگر موارد این چنینی، جزو رنگ هایی است که قرنیه چشم اکثر افراد به صورت کاملا طبیعی دارای این رنگ های می باشد. استفاده از این لنز ها با تغییر کاملا طبیعی و نامحسوس همراه است. و این امر زیبایی چهره شما را دو چندان می نماید.

 

انواع لنز چشم های طبیعی

قطعا انتخاب رنگ لنز چشم آن هم از نوع طبیعی کار بسیار سخت و زمان بری است. زیرا تنوع این محصولات آنقدر زیاد است که انتخاب رنگ دلخواه از بین آن همه مدل، رنگ و برند زمان بر است. از این رو برای انتخاب بهتر و سریع تر باید این محصولات را در دسته های مختلفی تقسیم بندی نموده. و سپس با آنالیز هر یک از این دسته بندی هابا توجه به سلیقه خود، محصول مورد نظر را بیابیم.

بیشتر بدانید
نکات مهم در هنگام خرید لنز چشم آبی

لنز آبی

 

  • به مدت زمان استفاده

لنز های رنگی طبیعی با توجه به مدت زمان استفاده به انواع 1.روزانه 2.فصلی و 3.سالانه تقسیم بندی می شوند. و شما می توانید با توجه به نیاز خود هر یک از آن ها را خریداری و استفاده نمایید.

اگر جزو کسانی هستید که تنها در یک مراسم خاص قصد استفاده از این محصول را دارید خرید لنز های یک بار مصرف و یا فصلی برای شما مناسب تر می باشد. اما اگر به صورت روزانه از لنز های چشم استفاده می نمایید، به خصوص افرادی که دارای ضعف چشم بوده و کل روز از لنز های رنگی-طبی استفاده می نمایند، خرید لنز های سالانه برایشان به صرفه تر است.

  • برند های تولید کننده

یکی دیگر از ملاک های انتخاب انواع لنز رنگی طبیعی، برند یا مارک لنز چشم می باشد. از آنجایی که این محصولات بسیار پرطرفدار می باشند. امروزه تولید کننده های بسیاری انواع لنز چشم را تولید و به به بازار عرضه می نمایند. پس طبیعی است که با این همه تنوع در انتخاب برند مورد نظر کمی گیج شوید.

از این رو برای انتخاب دقیق و موفق تر شما مشتریان، مجموعه مونالنز پرطرفدار ترین و با کیفیت ترین برند های جهانی را در وب سایت خود به شما ارائه می نماید. و شما با چند کلیک ساده می توانید بهترین برند و رنگ مورد نظر خود را انتخاب و استفاده نمایید.

  • انتخاب رنگ لنز چشم

همانطور که می دانید، هر یک از برند های لنز چشم رنگی طبیعی دارای طیف رنگی گسترده ای می باشند. از این رو شما باید ساعت ها به دنبال رنگ مورد نظر خود بگردید. و در آخر در بین این همه رنگ سردرگم خواهید شد.

بیشتر بدانید
معرفی 3 برند برتر لنز چشم رنگی

برای انتخاب بهتر و دقیق تر، در قسمت ” تقسیم بندی های لنز چشم بر اساس رنگ” در صفحه اصلی وب سایت مونالنز، می توانید به راحتی برند و رنگ مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن بیابید.

همچنین اگر هنوز نمی دانید که چه رنگ لنز چشمی برای شما مناسب تر است، می توانید از مقالات این وب سایت کمک بگیرید. در این صورت انتخاب راحت و دقیق تری خواهید داشت.

خرید لنز چشم

مهم تربن نکات برای انتخاب لنز چشم عسلی

لنز چشم طوسی پرطرفدار برای چه کسانی مناسب است؟

همه چیز درباره لنز چشم های آبی

 

جمع بندی

لنز چشم های رنگی امروزه جزو پرطرفدار ترین اکسسوری های آرایشی برای بانوان و آقایان می باشد. که به راحتی می توان به وسیله آن یک تغییر زیبا و فوق العاده در چهره ایجاد نمود. بنابراین در این مقاله نکات و مسائل مهم و کاربردی برای خرید این محصولات را برای شما بررسی نمودیم. و شما به راحتی با مراجعه صفحه اصلی به وب سایت مجموعه مونالنز به نشانی www.monalens.com یک خرید لنز چشم موفق و فوق العاده را تجربه نمایید.

نوشته های مشابه