مقالات

لنز چشم رنگی

لنز چشم رنگی

لنز چشم های رنگی یکی از اِلمان های موثر در زیبایی افراد، طی سالیان اخیر است. این محصولات از طرفداران بسیاری برخوردار می باشند. زیرا برای افرادی که به دنبال یک تغییر غیر دائم در چهره خود هستند، استفاده از لنز چشم ها راحت ترین راهکار می باشد. این محصولات در دو نوع 1.کاملا رنگی و 2.طبی- رنگی وجود دارند. از این رو تمام افراد می توانند از این محصول کاربردی استفاده نمایند. لنز‌های رنگی دارای تنوع رنگ بسیار بالایی می باشد. و هر فردی با هر سلیقه ای می تواند چندین نمونه از این محصولات را انتخاب و استفاده نماید.

توجه نمایید به دلیل استقبال زیاد مشتریان از این محصولات، برند و تولید کننده های بسیاری انواع لنز چشم را به بازار مصرف ارائه می نمایند. اما همه ی آن ها کیفیت لازم برای استفاده را ندارند. ما در فروشگاه مونالنز معتبر ترین انواع لنز چشم ها را از فوق العاده ترین برند های جهانی به شما ارائه می نماییم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با این محصولات زیبایی و کاربردی آشنا شوید.

بیشتر بدانید
تفاوت نمره عینک و لنز

لنز چشم رنگی

لنز چشم رنگی چیست؟

همانطور که در ابتدای مطلب بیان نمودیم، لنز چشم رنگی یکی از لوازم آرایشی است که در دو نوع نمره دار (طبی) و بدون نمره وجود دارد. و استفاده از آن ها در زیبایی بیشتر چشمان شما تأثیر گذار است. لنزها، دیسک‌های منحنی و خمیده‌ پلاستیکی با ضخامت بسیار کم و شفافیت بالا هستند. این محصولات بر روی لایه اشکی سطح قرنیه چشم قرار می‌گیرند و موجب تغییر رنگ چشمان شما می شود.

لنزها در ابتدا به صورت معمولی و به هدف پزشکی برای اصلاح دید و تقویت قدرت بینایی استفاده می شدند. اولین لنز، در سال ۱۹۴۹، توسط یک دکتر آلمانی به نام اویگن فیک تولید شد. این محصولات آنقدر کاربردری و با کیفیت بود که در کمتر از ۱۰ سال، به محبوبیت جهانی رسید. کم کم نوع های مختلفی از این محصولات مانند: لنز چشم های رنگی نیز وارد بازار شدند. که امروزه به جهت زیبایی بیشتر و کمی تغییر چهره از آن استفاده می نمایند.

مدت زمان استفاده از لنز‌های رنگی چقدر است؟

همانطور که می دانید، لنز چشم ها نیز مانند سایر محصولات دارای یک بازه مصرف مشخص هستند. لازم است بدانید لنز چشم های رنگی برا اساس نیاز مختلف کاربران، دارای تاریخ انقضا های مختلفی می باشند و هر فردی با توجه به نیاز خود، مدل های مختلف آن را خریداری می نماید. برای مثال فردی فقط جهت شرکت در یک مراسم قصد استفاده از لنز رنگی را دارد، در این صوررت گزینه مناسب برای او استفاده از لنز ها روزانه یا یکبار مصرف می باشد. همچنین فردی دیگری دارای ضعف چشم است و مدام باید از لنز طبی رنگی استفاده نماید، در این صورت برای صرفه جویی در هزینه های خود می تواند یک لنز سالانه تهیه نماید.

بیشتر بدانید
مهم ترین نکات برای خرید لنز رنگی طبیعی

لنز چشم ها بر اساس تاریخ مصرف به شرح زیر می باشند:

  1. لنزهای یک بار مصرف: این لنز چشم های رنگی تنها یکبار قابل استفاده هستند. و بعد از یک بار استفاده حتما باید دور انداخته شوند. همچنین توجه داشته باشید که هنگام خواب حتما لنز ها را از چشمان خود دربیاورید.
  2. لنزهای فصلی: همانطور که از نام این محصولات مشخص است، این نوع از لنزها، به مدت یک فصل یعنی۹۰ روز قابل استفاده هستند. و استفاده ی بیش از این زمان برای این لنز ها اصلا توصیه نمی گردد.
  3. لنز های سالانه: این محصولات برای افرادی که ضعف چشم ندارند، مناسب است. و یا اگر هم دارای نمره چشم هستند، نمره آن ها ثابت شده و مدام تغییر نمیکند. در این صورت خرید یک لنز سالانه از همه لحاظ به صرفه و کاربردی است. و شما تا مدت زمان طولانی و تنها با یکبار هزینه هم از ویژگی های طبی و هم زیبایی این محصولات می توانید استفاده نمایید.

لنز چشم رنگی

جمع بندی

لنز چشم های رنگی امروزه جزو پرطرفدار ترین اکسسوری های آرایشی برای بانوان و آقایان می باشد. که به راحتی می توان به وسیله آن یک تغییر زیبا و فوق العاده در چهره ایجاد نمود. بنابراین در این مقاله این محصولات را به طور کامل به شما معرفی نمودیم. و شما به راحتی با مراجعه صفحه اصلی به وب سایت مجموعه مونالنز به نشانی www.monalens.com یک خرید لنز چشم موفق و فوق العاده را تجربه نمایید.