مقالات

انتخاب لنز چشم عسلی با توجه به رنگ پوست و مو

لنز چشم عسلی

امروزه استفاده از انواع لنز چشم در بین اکثر افراد جامعه بسیار مرسوم می باشد. به خصوص افرادی که دارای ضعف چشم هستند و استفاده مدام از عینک برای آن ها سخت است. این افراد به راحتی می توانند با استفاده از لنز چشم مشکل خود را حل نمایند. در این بین لنز چشم های رنگی یا طبی_رنگی بیش از بقیه مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا با یک تغییر جزئی در رنگ چشم، می توانید تغییر مثبت و چشم گیری را در چهره خود به وجود آورید. یکی از رنگ های پرطرفدار که حالت طبیعی را نیز برای چهر ه شما به وجود می آورد، لنز چشم عسلی می باشد.

از آنجاییی که در کشور ما اکثر افراد دارای رنگ چشم طیف قهوه ای می باشند، استفاده از این رنگ لنز بسیار مناسب می باشد. چرا که هم تغییر دلخواه را در چهره شما ایجاد می نماید، و هم حالت غیر عادی و یا غیر طبیعی برای شما ندارد.

اگر شما هم جزو طرفدار این رنگ لنز چشم می باشید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. تا اِلمان هایی که برای انتخاب و خرید لنز چشم عسلی لازم است را بررسی نماییم.

انتخاب لنز چشم عسلی برای انواع رنگ پوست

همانطور که در مطالب فوق الذکر بیان نمودیم، هر فردی با هر رنگ پوستی می تواند از لنز چشم های عسلی استفاده نماید. اما انتخاب بهترین نوع آن نیازمند دانش بیشتری نسبت به طیف های رنگی می باشد.

هنگامی که نام لنز عسلی به گوشتان می خورد، شاید فقط یک مدل و رنگ در ذهن شما تداعی شود. اما بهتر است بدانید دنیای لنز های رنگی آنقدر بزرگ است که برای هر رنگ پوستی، یک طیف خاص از این رنگ لنز چشم را می توان استفاده نمود. برای انتخاب بهترین طیف از رنگ عسلی، متناسب با رنگ پوستتان، به ادامه این بخش توجه بیشتری نمایید.

بیشتر بدانید
خرید لنز چشم سنیوریتا

برای خرید لنز چشم با کیفیت کلیک کنید!

لنز چشم عسلی

 

  • پوست های سبزه و رنگ عسلی

استفاده از لنز های چشم عسلی برای افرادی با پوست های سبزه و تیره آنقدر جذاب و هیجان انگیز است که توجه هر فرد دیگری را به  شما جلب می نماید.

اگر می خواهید یک انتخاب خوب برای خرید این محصول داشته باشید، پیشنهاد مونالنز به شما عزیزان خرید رنگ های: عسلی-طوسی تیره، سبز-عسلی و عسلی مایل به فندقی می باشد. با خرید این مدل ها و یک آرایش چشم مناسب تغییر طبیعی و بسیار زیبایی را در چهره خود به وجود آورید.

  • انتخاب لنز چشم عسلی برای رنگ پوست گندمی

افرادی با رنگ پوست گندمی که اکثریت جامعه را تشکیل داده اند، برای خرید لنز چشم رنگی می توانند طیف رنگی عسلی را انتخاب کنند. مرز بین رنگ های انتخابی برای این افراد و افرادی با پوست سبزه خیلی باریک می باشد. مثلا لنز چشم رنگی عسلی-طوسی برای این دسته از افراد نیز مناسب می باشد. با این تفاوت که در این انتخاب بهتر است طوسی آن کمی روشن تر باشد. همچنین رنگ های عسلی-کاراملی و عسلی-خاکی برای پوست های گندمی بسیار مناسب است.

توجه: افراد دارای پوست سبزه، تیره و گندمی که به دنبال یک لنز طبیعی می باشند، بهتر است از انتخاب لنز های رنگی بسیار روشن مانند: یخی، آبی، سبز و دیگر رنگ های این چنین پرهیز کنند. زیرا لنز های بسیار روشن دارای تضاد با پوست آن ها می باشد. این تضاد ممکن است رنگ چشم شما را کمی غیر طبیعی جلوه دهد.

  • خرید لنز برای پوست روشن

شمایی که دارای پوست روشن هستید! بهتر است بدانید دامنه انتخاب شما برای انواع رنگ لنز بسیار گسترده می باشد. به صورتی که تقریبا تمام طیف های رنگی برای پوست شما مناسب است. اما از آنجایی که لنز چشم عسلی، یک رنگ ایرانی پسند است! در این مطلب، طیف رنگی عسلی را برای شما بررسی می نماییم.

بیشتر بدانید
خرید لنز چشم نچرال

همانطور که در مطالب فوق الذکر بیان نمودیم همه ی طیف های رنگی برای شما مناسب می باشد. پس می توانید از تمام ترکیبات رنگ عسلی استفاده نمایید.

اما پیشنهاد ما به شما استفاده از طیف های روشن رنگی عسلی و عسلی مایل به سبز می باشد. این رنگ ها جذابیت بیشتری را برای چهره شما به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بدانید: 3 برند معروف از بهترین لنز چشم های رنگی

خرید لنز چشم

لنز چشم عسلی متناسب با رنگ مو

اگر رنگ مو را در سه دسته اصلی 1.مشکی 2.روشن یا بلوند و 3.قهوه ای در نظر بگیریم، و برای هر یک طیفی از لنز چشم عسلی را انتخاب نماییم، نتیجه به شرح زیر می باشد.

  • موهای مشکی: اگر جزو افرادی با رنگ موی مشکی می باشید، بعد از در نظر داشتن رنگ پوستتان، بهتر است از طیف رنگی لنز چشم عسلی مایل به طوسی انتخاب نمایید. این رنگ لنز حالت طبیعی را در چهره شما ایجاد می نماید. و با یک آرایش چشم ملایم با هاله هایی از طوسی جذابیت دو چندان برای شما به وجود خواهد آورد.
  • مو بلوند ها و لنز چشم عسلی: همانطور که می دانید موی بلوند برای افرادی با پوست روشن مناسب تر می باشد. و بهترین لنز چشم رنگی برای این افراد، لنز های عسلی-طوسی و سبز-عسلی دور مشکی می باشد. خرید لنز های دور دار برای افرادی با رنگ موی روشن بسیار مناسب است.
  • موهای قهوه ای: نوبتی هم باشد، نوبت مو قهوه ای و خرمایی ها است. از آنجایی رنگ عسلی خود جزو طیف رنگی قهوه ای می باشد، پس استفاده از تمام طیف های لنز چشم عسلی برای شما مناسب است. تنها کافی است قبل از انتخاب به رنگ پوست خود نیز توجه نمایید.
بیشتر بدانید
لنز چشم سبز

لنز چشم عسلی

جمع بندی

همانطور که از مطالب فوق الذکر دریافته اید، لنز چشم های عسلی جزو مدل های همیشه ترند و حتی روزمره برای رنگ پوست ما ایرانی ها می باشد. البته که انتخاب رنگ لنز چشم یک مسئله کاملا سلیقه ای و منحصر به فرد است. منتهی ما در این مقاله سعی داشتیم تا اطلاعات بیشتری در مورد طیف های رنگی و نحوه انتخاب لنز چشم در اختیار شما قرار دهیم.

حال اگر قصد خرید لنز چشم در انواع مدل های: طبی، طبی-رنگی و رنگی را دارید، تنها کافی است به صفحه اصلی این وب سایت مراجعه نمایید. ما در مجموعه لنز چشم مونا بهترین محصولات را از بهترین تولید کننده های جهان به مشتریان خود ارائه می نماییم.

کیفیت مهم ترین مسئله ای است که ما در ارائه محصولات خود در نظر گرفته ایم.

این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد. و فضایی امن را برای شما مشتریان عزیز به وجود آورده است. پس با خیالی راحت مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

نوشته های مشابه