مقالات

لنز چشم دور دار

لنز چشم دور دار

در حال حاظر، لنز چشم های رنگی جزو پرطرفدار ترین مدل انواع لنز ها هستند. این محصولات زیبایی چهره شما را دو چندان می نماید. همچنین اگر لنز های طبی رنگی استفاده نمایید، به راحتی جای خالی عینک را برای شما پر نموده و دید واضح و کاملی برای شما به وجود می آورد. لازم است بدانید لنز های رنگی دارای افکت های مختلفی می باشند. مدل هایی که دارای افکت بزرگ کننده چشم هستند بسیار کاربردی می باشند. این افکت با استفاده از لنز های دور دار در چشم شما ایجاد می شود. محصولات دور دار برای اولین بار در سال 2004 طراحی و وارد بازار شدند. و خیلی زود در میان مردم کشورهای کره‌ی جنوبی، ژاپن، تایوان و چین محبوبیت شدند. این محصولات بیشترین کاربرد را از لحاظ آرایشی دارند. و استفاده از آن ها برای مداوم مناسب نیست. اگر برای خرید بین لنز های دور دار یا بدون دور مردد هستید، در این مطلب قصد داریم تا ویژگی های این محصولات را بررسی نماییم.

لنز چشم دور دار

لنز چشم دور دار چیست؟

لنز هایی که علاوه بر عنبیه، لبه بیرونی لنز را نیز می‌پوشانند، لنز های دور دار شناخته می شوند. این محصولات عنبیه چشم را بزرگتر نشان می‌دهند. به همین علت کاربرد آرایشی بسیار بالایی دارند. این در حالتی است که لنز های بدون دور این قابلیت را ندارند.

در واقع لنز‌های دور دار به رنگ های اجازه می دهد تا به طور کامل عنبیه چشم شما را بپوشاند. اگر می خواهید که رنگ چشمان شما یک تغییر محسوس و فوق العاده داشته باشد، این لنز ها بسیار برای شما مناسب است.

بیشتر بدانید
همه چیز درباره ی لنز های دور مشکی

لنز های بدون دور چیست؟

اگر هنگام استفاده از لنز چشم، به دنبال یک تغییر طبیعی و نچرال هستید، لنز های بدون دور برای شما بسیار مناسب تر هستند. استفاده از لنز های بدون دور به نسبت لنز های دور دار جلوه طبیعی تری دارند. در واقع قابلیت بزرگنمایی چشم در این لنز ها وجود ندارد. و استفاده از این لنز ها فقط رنگ چشمان شما را تغییر داده و آن را شفاف تر می نماید. در واقع عدم وجود لبه‌های مشکی روی لنزها بدون دور، بدون بزرگنمایی چشمان شما را خوش رنگ و زیباتر نشان می دهد.

تفاوت لنز های دور دار و بدون دور

شاید برایتان سوال باشد، استفاده از لنز های دور دار بهتر است یا بدون دور؟

انتخاب هر کدام از انواع این لنز ها امری کاملا سلیقه ای است. در واقع نمی توان گفت که کدام یک برتر از دیگری است. زیرا نیاز هر کدام از شما با یکدیگر متتفاوت می باشد. به همین علت در این بخش برخی از مهم ترین ویژگی های این دو لنز را بررسی می نماییم. شما با توجه به این مطالب و نیاز خود، می توانید هر یک از آن ها را خریداری و استفاده نمایید.

  • لنز های دور دار موجب بزرگنمایی چشم های شما می شوند. در صورتی که لنز های بدون دور این قابلیت را ندارند.
  • هر دو نوع این محصولات دارای مدت زمان ماندگاری فصلی و سالانه هستند. اما لنز های دور دار در طول روز نباید زیاد استفاده شوند. در واقع بعد از 6 تا 8 ساعت استفاده، باید آن را از چشمان خود خارج نمایید.
  • لنز های دور دار بیشتر جنبه ی آرایشی دارند. و بهتر است در موقعیت های خاص از آن ها استفاده نمود. اما لنز های بدون دور برای استفاده روزمره مناسب تر هستند.
بیشتر بدانید
همه چیز درباره ی لنز های دور مشکی

لنز چشم دور دار

خرید انواع لنز چشم بدون دور و دور دار

داشتن اطلاعات کافی درباره انواع لنز چشم ها به شما کمک می کند تا انتخاب راحت و درست ترین داشته باشید. زیرا دنیای این محصولات بسیار گسترده است. و می توان آن ها را بر اساس معیار های مختلفی تقسیم بندی نمود. این محصولات از لحاظ قابلیت بزرگنمایی چشم ها به دو دسته دور دار و بدون دور تقسیم می شوند. در این مطلب اطلاعات کافی و لازم را در خصوص این محصولات به شما ارائه نمودیم. پس با توجه به مطالب فوق و سلیقه شخصی، می توانید هر یک از این محصولات را خریداری و استفاده نمایید.

همچنین کارشناسان این مجموعه شما را در انتخاب لنز چشم مناسب خود یاری می نمایند.

برای خرید لنز چشم های دور دار یا بدون دور زیبا و با کیفیت، می توانید به صفحه اصلی وب سایت فروشگاه لنز چشم مونالنز مراجعه نموده و از تنوع محصولات در این زمینه بهره مند شوید. این مجموعه ارائه دهنده متنوع ترین برند، رنگ و مدل های لنز چشم و لوازم جانبی آن می باشد.