مقالات

همه چیز درباره ی لنز های دور مشکی

لنز دور مشکی

امروزه بازار استفاده از لنز چشم های رنگی داغ داغ است. افراد مختلف برای زیبایی بیشتر چهره خود و یا رفع عیبوب انکساری از انواع لنز چشم ها استفاده می نمایند. این محصولات دارای تنوع بسیاری از لحاظ رنگ و مدل می باشند. و می توان آن ها را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود. یکی از بزرگترین دسته بندی های لنز محصولات دور دار و بدون دور هستند. از آنجایی که لنز های دور مشکی یکی از پرطرفدار ترین محصولات امروزی هستند، در این مطلب ویژگی های مهم این محصولات را بررسی می نماییم.

با مطالعه این مطلب به راحتی می توانید مناسب ترین لنز چشم را برای خود انتخاب نمایید.

لنز دور مشکی چیست؟ – آشنایی با لنز های دور دار

لنزهای دور دار اولین بار در سال ۲۰۰۴ میلادی طراحی و سپس به بازار مصرف عرضه شدند. این محصولات خیلی زود در میان مردم کشورهای کره‌ی جنوبی، ژاپن، تایوان و چین به جایگاه مناسبی رسیدند. و بین مردم این کشور ها بسیار محبوب شدند.

بیشتر بدانید
لنز چشم دور دار

لنز های دور دار که برخی آن را با نام لنز های دور مشکی نیز میشناسند، نوعی از لنز های تماسی هستند که حالت ویژه و خاص تری برای چشمان شما به وجود می آورد. در واقع حلقه مشکی روی لنز که دقیقا دور عنبیه چشم شما قرار می گیرد، جلوه طبیعی تری در ظاهر شما ایجاد می نماید.

این محصولات مانند لنز های ساده دارای انواع: سالانه، فصلی و روزانه می باشند. بزرگ ترین تفاوت این محصولات با لنز های، همین باریک و مشکی است که در وسط لنز قرار دارد. و افرادی که می خواهند یک تغییر جذاب اما طبیعی در چهره خود به وجود آورند، از این لنز چشم ها استفاده می نمایند. در بین رنگ های مختلف، لنز های عسلی دور دار بسیار پرطرفدار هستند.

لنز دور مشکی

مهم ترین ویژگی های لنز‌های دور دار

  • استفاده از لنز های دور مشکی موجب درشت شدن چشمان شما می شود.
  • این محصولات دارای طراحی و تنوع رنگ های مختلفی می باشد.
  • با استفاده از این محصولات، تغییرات رنگ و اندازه چشم شما کاملا طبیعی می باشد.
  • استفاده از لنز های دور دار بسیار ساده و راحت است.
  • در بین رنگ های مختلف لنز های دور دار، اگر رنگ های پرکاربرد مانند: طیف عسلی و قهوه یا طوسی را استفاده نمایید، تغییر چهره شما آنقدر طبیعی است که کمتر کسی متوجه لنز در چشمان شما می شود.

چه کسانی می توانند از لنز های دور مشکی استفاده کنند؟

لازم است بدانید لنز های دور مشکی برای عموم مردم قابل استفاده است. در واقع محدودیت خاصی برای استفاده از این لنز های رنگ وجود ندارد. اما از آنجایی که قطر این لنز ها کمی بیشتر از لنز های معمولی است، بهتر است در کوتاه مدت از آن ها استفاده شود. و بعد از 7/8 ساعت استفاده مداوم، آن را از چشم خارج نموده و به چشمتان استراحت دهید. همچنین کسانی که قصد دور دار نمودن لنز های طبی خود را دارند، حتما قبل از این کار باید با پزشک خود مشورت نمایند.

بیشتر بدانید
لنز چشم دور دار

با اینکه لنز چشم ها محصولات کاربردی و فوق العاده ای هستند، اما استفاده از آن به خصوص برای افرادی که از لنز چشم های طبی و یا لنز های طبی رنگی، نیازمند دقت بسیار زیادی است. زیرا این محصولات به صورت مستقیم با چشم شما در تماس بوده و محصول انتخابی باید در بالاترین کیفیت ممکن باشد. همچنین نحوه شست و شو لنز، نگهداری و استفاده اصولی شما نیز در ماندگاری و سلامت لنز ها و چشم شما بسیار تاثیر گذار است.

لنز دور مشکی

کلام آخر

دنیای لنز چشم ها، دنیای گسترده با محصولات متنوع است. به همین علت خرید این محصولات نیازمند دانش و اطلاعات کافی در این زمینه می باشد. اگر شما اطلاعاتی کافی درباره لنز ها و برند های ارائه دهنده این محصولات ندارید، با استفاده از مطالبی که در وب سایت مونالنز وجود دارد، می توانید دانش کافی درباره این محصولات کاربردی به دست آورید. همچنین کارشناسان این مجموعه شما را در انتخاب لنز چشم مناسب خود یاری می نمایند.

برای خرید لنز چشم های دور مشکی زیبا و با کیفیت، می توانید به صفحه اصلی وب سایت فروشگاه لنز چشم مونالنز مراجعه نموده و از تنوع محصولات در این زمینه بهره مند شوید. این مجموعه ارائه دهنده متنوع ترین برند، رنگ و مدل های لنز چشم و لوازم جانبی آن می باشد.