مقالات

جدید ترین لنز چشم

جدید ترین لنز چشم

چند سالی است که استفاده از انواع لنز چشم ها در بین افراد مختلف بسیار متداول شده است. زیرا این محصولات هم برای زیبایی و آرایش صورت و هم برای رفع عیوب انکساری مناسب هستد. همه ی افراد در سنین مختلف مطابق با سلیقه خود، انواع لنز چشم را خریداری و استفاده می نمایند. اما در این بین افرادی هم هستند که با توجه به ترند روز، جدید ترین لنز چشم ها را برای استفاده انتخاب می نمایند. البته باید در نظر داشت، از بین محصولات ترند و قابل استفاده آن هایی را که با رنگ پوست و مو شما سازگار هستند را انتخاب نمایید. زیرا ممکن است برخی از مدل و تناژ رنگ های جدید و ترند با چهره شما سازگاری نداشته باشد. از این رو ممکن است نتیجه نهایی برای شما حاصل نشود.

در ادامه این مطلب مهم ترین ویژگی های جدی ترین لنز چشم ها را بررسی می نماییم.

جدید ترین لنز چشم

مهم ترین ویژگی های جدید ترین لنز چشم ها

همانطور که می دانید، لنز چشم های رنگی یا لنز های طبی رنگی دارای طیف گسترده ای از تناژ های رنگی می باشند. هر کدام از این رنگ ها با توجه به رنگ پوست و مو، برای افراد مختلفی مناسب می باشد. اما به هرحال برخی ویژگی ها برای تمام تناژ های رنگی یکسان می باشد. ویژگی هایی که موجب می شود این محصولات به عنوان جدید ترین لنز چشم ها شناخته شوند.

برخی از مهم ترین ویژگی های این محصولات به شرح زیر می باشند.

  1. همه ی لنز چشم ها بر اساس مدت زمان ماندگاری، معمولا در انواع سالانه و فصلی قابل استفاده هستند. پس قبل از خرید این محصولات حتما مدت زمان ماندگاری آن ها را بررسی نمایید. لنز های سالانه برای افرادی که زیاد قصد تغییر ندارند مناسب است. و افرادی که نمره چشم آن ها در حال تغییر است و یا اهل تنوع هستند، بهتر است از لنز های فصلی استفاده نمایند.
  2. امروزه لنز چشم های دور دار یا همان دور مشکی جزو جدید ترین لنز چشم ها هستند. زیرا این محصولات باعث درشت تر نشان دادن چشمان شما می شود. از این رو آن ها را لنز چشم درشت کننده نیز می نامند.
  3. بیشتر افراد تناژ های رنگی را انتخاب می نمایند که به رنگ چشم اصلی آن ها نزدیک باشد. در این صورت یک تغییر جذاب اما طبیعی در چهره رخ می دهد.
  4. افرادی با پوست تیره بهتر است از لنزهایی با تناژ گرم برای زیبایی بیشتر چهره خود استفاده نمایند. همچنین تناژ های روشن و یخی برای افرادی که دارای پوست روشن هستند مناسب تر است.
  5. افرادی که دارای رنگ موی بلوند و پوست روشن هستند، به راحتی می توانند از لنز های روشن استفاده کنند. اما اگر موهای شما تم قهوه ای دارد، در بین لنز های مختلف رنگ های روشنی که در ترکیب آن ها رنگ عسلی وجود دارد، جزو جدید ترین لنز چشم ها بوده و برای شما مناسب تر است. و اگر موهای شما تیره است، استفاده از رنگ های روشن زیاد توصیه نمی شود. اما اگر به استفاده از لنز های روشن علاقه مند هستید، از طیف های طوسی روشن استفاده کنید.
بیشتر بدانید
لنز چشم عروسکی

جدید ترین لنز چشم

خرید جدید ترین لنز چشم

از آنجایی که امروزه برند های مختلفی جدید ترین لنز چشم ها را تولید می نمایند، باید توجه نمایید که بهترین و معتبر ترین برند را برای خرید این محصولات انتخاب نمایید. زیرا لنز ها به طور کامل با چشمان شما در تماس هستند. و در صورت عدم توجه به کیفیت آن ها، ممکن است به چشمان خود آسیب برسانید. فروشگاه لنز چشم مونا، بهترین محصولات را از بهترین تولید کننده های جهان به مشتریان خود ارائه می نماید. شما می توانید محصول مورد نظر خود را از این مجموعه با خیال راحت خریداری نمایید.