مقالات

لنز قهوه ای، یک لنز طبیعی برای تغیر رنگ چشم

لنز قهوه ای

استفاده از لنز چشم های رنگی موجب می شود تا شما هر وقت که دلتان بخواهد، رنگ چشمان خود را تغییر دهید. بسیاری از افراد به سبب ایجاد یک تغییر در چهره و برخی دیگر برای ست نمودن رنگ چشم با آرایش خود در موقعیت های مختلف از این محصولات استفاده می نمایند. و از آنجایی که استفاده از لنز چشم ها سریع و راحت ترین راه برای ایجاد یک تغییر مثبت و تنوع در چهره است، امروزه استفاده از این محصولات بسیار پرطرفدار می باشد. همچنین این محصولات نه تنها هیچ محدودیتی برای انجام کارهای روزمره ایجاد نمی نماید، بلکه کارها را برای افرادی که دارای عیوب انکساری بوده و مجبور به استفاده از عینک هستند، بسیار آسان می نماید. در واقع این افراد با استفاده از لنز های رنگی طبی، هم رنگ چشمان خود را تغییر می دهند، و هم انجام کارهای روزره برایشان آسان تر می شود. در بین رنگ و مدل های مختلف، لنز های قهوه ای و ترکیبات مختلف آن در بین ایرانی ها بسیار پرطرفدار می باشد. زیرا این رنگ کاملا متناسب با رنگ پوست افراد مختلف در کشور ما می باشد. و استفاده از آن یک تغییر کاملا طبیعی در چهره ایجاد می نماید.

در ادامه بیشتر با این رنگ پرطرفدار از دنیای لنز چشم ها آشنا خواهید شد. همچنین نکاتی که برای انتخاب این محصولات لازم و ضروری است را برای شما بررسی می نماییم.

مهم ترین نکاتی که هنگام خرید لنز قهوه ای باید به آن ها توجه نمود!

لنز قهوه ای

  • توجه به رنگ اصلی قرنیه چشم

    1. قرنیه عسلی: افرادی که رنگ اصلی چشم هایشان عسلی می باشد، استفاده از لنز قهوه ای موجب تیره تر شدن رنگ چشمشان می شود.
    2. چشم قهوه‌ای: اگر رنگ چشم شما به خودی خود قهوه ای است، توصیه می شود رنگ دیگری برای خرید لنز چشم انتخاب نمایید.
    3. رنگ چشم مشکی: افرادی که دارای چشمان فوق العاده تیره و مشکی هستند، بهتر است از تناژ های روشن تر قهوه ای، یعنی رنگ های فندقی و عسلی استفاده نمایند.
    4. چشم آبی: از آنجایی که رنگ قهوه ای یک رنگ گرم محسوب می شود، برای افرادی که دارای چشمان آبی هستند بسیار مناسب می باشند. و تغییری چشمگیر در چهره آن ها به وجود می آورد.
    5. چشم سبز: برای افرادی که می خواهند رنگ سبز چشم هایشان به زیتونی تبدیل شود، استفاده از لنز رنگی قهوه ای گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.
  • تناسب لنز قهوه ای با رنگ مو و پوست

    1. اگر جزو افرادی با رنگ پوست تیره، و همچنین موهای روشن هستید، بهترین رنگ لنز چشم برای شما قهوه‌ای روشن، عسلی و فندقی می باشد.
    2. برای افراد سفید پوست که موهای تیره رنگ دارند، لنز های قهوه ای با تناژ های عسلی و لجنی بسیار مناسب می باشد.
    3. به طور کلی اگر موهای مشکی و تیره دارید، لنز های تناژ تیره قهوه ای برای شما مناسب تر است. اما اگر قرنیه چشم شما نیز تیره است، باید از تناژ های روشن استفاده نمایید.
    4. توجه نمایید در بین تناژ های مختلف رنگ قهوه ای، مدل های روشن و یا ترکیب با سبز لجنی، برای موهای بروشن مناسب تر است.
بیشتر بدانید
همه چیز درباره ی لنز چشم های طبی

نحوه نگهداری از لنز رنگی قهوه ای

لنز قهوه ای هیچ تفاوتی با دیگر لنز های رنگی ندارد. در واقع روش نگهداری همه ی آن ها یکسان می باشد. و در صورتی که شما در نگهداری از لنز چشم های خود کوشا باشید، لنز های شما طبق مدت زمان تعیین شده ماندگار خواهند بود. از این رو در این بخش چند نکته لازم برای نگهداری از این محصولات را برای شما بررسی می نماییم.

  1. حواستان باشد که یک جالنزی مناسب و با کیفیت تهیه نمایید. همچنین همیشه هنگامی که لنز در آن است، درب آن را محکم ببندید. تا گرد و غبار و آلودگی وارد محفظه لنز نشود.
  2. لنز خود را هر روز با مایع لنز مناسب بشویید.
  3. قبل از آنکه لنز را در چشمان خود قرار دهید، حتما دستان خود را با آب و صابون بشویید.
  4. توجه نمایید که لنز روی نوک انگشت سبابه قرار می‌گیرد. و سپس آرام ‌روی قرنیه گذاشته می‌شود. انحنای قرنیه طوری است که به محض تماس لنز با آن، لنز گیر می‌کند و در چشم می‌ایستد.

لنز قهوه ای

جمع بندی

لنز قهوه ای، یکی از رنگ های پرطرفدار دنیای لنز چشم ها می باشد. هر فردی با توجه به رنگ پوست و مو خود می تواند بهترین تناژ رنگی آن را خریداری نماید.

از آنجایی که امروزه برند های مختلفی این محصولات را تولید می نمایند، باید توجه نمایید که بهترین و معتبر ترین برند را برای خرید این محصولات انتخاب نمایید. زیرا لنز ها به طور کامل با چشمان شما در تماس هستند. و در صورت عدم توجه به کیفیت آن ها، ممکن است به چشمان خود آسیب برسانید. فروشگاه لنز چشم مونا، بهترین محصولات را از بهترین تولید کننده های جهان به مشتریان خود ارائه می نماید. شما می توانید محصول مورد نظر خود را از این مجموعه با خیال راحت خریداری نمایید.

بیشتر بدانید
لنز چشم رنگ تیره در تناژ های مختلف