برند, مقالات

لومینوس، بهترین برند در بین برند های لنز چشم

خرید لنز چشم لومینوس

برند های آمریکایی و ایتالیایی تا چند سال اخیر جزو بهترین تولید کنندگان لنز چشم بوده اند. به طوری که اگر کسی قصد خرید لنز چشم با کیفیت را داشت، تنها نام این دو کشور در میان بود. اما امروزه کشور های دیگری مانند کره جنوبی، به جایگاه مناسبی در این صنعت دست پیدا نمایند. برند لنز هایی که تولید شده کشور کره جنوبی، از لحاظ کیفیت با لنز های آمریکایی و ایتالیایی برابری می کند. حتی در بعضی موارد مانند: طراحی و زیبایی از آن ها پیشی گرفته است. کیفیت این محصولات به اندازه ای خوب است که تقاضا مردم به سمت محصولات تولیدی این کشور سوق یافته است. یکی از بهترین آن ها، برند لومینوس می باشد که بسیار مورد توجه مردمان کشور های خاورمیانه است. و یکی از دلایل این محبوبیت رنگ بندی فوق العاده آن است. اگر قصد خرید لنز چشم لومینوس را دارید، برای آشنایی بیشتر با این برند و محصولات جذابش، با ما همراه باشید.

خرید لنز چشم

 

محبوبیت و تقاضا بالای خرید لنز چشم لومینوس

این برند محبوب لنز چشم در کره جنوبی، در مدت زمان کوتاهی ( حدود دو سال ) به جایگاه بسیار مناسبی به خصوص بین مردمان خاورمیانه دست یافت. و همانطور که گفتیم یکی از دلایل این محبوبیت رنگ بندی آن است که بیشتر در طبف های قهوه ای و تیره می باشد. چرا که مردم خاورمیانه بیشتر از همه دارای این رنگ چشم می باشند. و لنز های چشم لومینوس به خوبی بر روی چشم آن ها می نشیند.

آشنایی بیشتر با لومینوس

یک کمپانی بزرگ کره ای به نام بیوتی ویژن که از سال 1970 شروع به فعالیت نموده است، بنیان گذار برند لومینوس می باشد. این کمپانی به غیر از لومینوس، صاحب سه برند مطرح دیگر همچون: نچرال، لورنس و لازورد نیز می باشد که در بین ایرانیان بسیار شناخته شده است.

بیشتر بدانید
معرفی 3 برند برتر لنز چشم رنگی

جالب است بدانید محصولاتی که توسط این برند ها تولید می شوند با استفاده از دستگاه های پیشرفته، بدون دخالت دست و با بهداشت کامل تولید می شود. همچنین استفاده از فناوری هایدروژل و EDGE موجب حفظ رطوبت چشم در مدت از زمان استفاده از لنز، می شود. و در ادامه از مشکل خشکی و از بین رفتن آب چشم در محیط های گرم نیز جلوگیری می نماید. و این مسئله نشان دهنده سازگاری محصولات این برند با آب و هوای مناطق آسیایی و خاورمیانه می باشد.

لنز های رنگی و پرطرفدار لومینوس دارای انواع طبی-رنگی نیز می باشند. پس برای افرادی که احتیاج به لنز های طبی دارند و در عین حال به انواع رنگی آن نیز علاقه مندند، خرید لنز چشم لومینوس گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

مواد سازنده

مواد اولیه لنز چشم  در برند های مختلف، متفاوت می باشد. اما در بیشتر آن ها از مواد پلیمری استفاده شده است. که این مواد بسیار نرم و انعطاف پذیر است. به طوری که اگر یک لنز را بین دو انگشت خود بگیرید، به هیچ عنوان نمی شکند. اما وسایل تیز باعث خراش و یا پاره شدن آن ها خواهد شد.

لنز چشم لومینوس با استفاده از مواد هایدروژل و ماده دیگری به نام polyhema ساخته شده. این مواد باعث می شود تا این لنز با ساختار چشم کاملا سازگار باشد. و همچنین هنگام استفاده از آن هیچگونه سنگینی احساس ننخواهید کرد.

هنگام خرید لنز چشم لومینوس از فروشگاه های معتبر خیالتان از بابت کیفیت راحت باشد. چرا که این برند دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا می باشد.

بیشتر بدانید
همه چیز درباره ی لنز های طبی رنگی

ویژگی های برتر لنز چشم لومینوس

  • این لنز ها دارای پوشش رنگ بسیار بالایی می باشند.
  • استفاده از فناوری هایروژل در این لنز ها که سبب آب رسانی به چشم ها می شود.
  • رنگبندی فوق العاده این برند بر روی هر رنگ چشمی به خصوص رنگ چشم آسیایی ها به خوبی می نشیند.
  • استفاده از فناوری EDGE که مانع از خشکی چشم می شود.
  • خرید لنز چشم لومینوس برای افرادی با چشمان حساس نیز مناسب است.
  • رنگ بندی محصولات این برند، برگرفته از رنگ های طبیعت می باشد.
  • لنز های لومینوس در یک دوره طولانی یک ساله قابل استفاده می باشند.

خرید لنز چشم لومینوس

 

جمع بندی

همانطور که از مطالب فوق الذکر دریافتید، خرید لنز چشم لومینوس به عنوان یکی از بهترین برند های لنز چشم، برای افراد مختلف بسیار مناسب می باشد. اما مسئله مهم تر، انتخاب یک فروشگاه معتبر با تنوع محصولات است.

ما در فروشگاه لنز مونا با چندین سال سابقه در این زمینه ، رضایت سیل عظیمی از مشتریان را به دست آوریم. تمامی محصولاتی ک در این فروشگاه ارائه می شوند،از نمونه اوریجینال بهترین برند های روز دنیا می باشد.

این مجموعه دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و فضایی امن را برای خرید مشتریان خود به وجود آورده است. هر یک از شما برای خرید لنز چشم با خیال راحت می تواند به صفحه اصلی این وب سایت مراجعه نمایید. و با مشاهده کاتالوگ برند های لنز چشم محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری نماید.