مقالات

راهنمای انتخاب لنز چشم رنگی بر اساس رنگ اصلی قرنیه

انتخاب لنز چشم رنگی

امروزه استفاده از لنز چشم برای تمامی افراد به خصوص افراد عینکی بسیار کاربردی می باشد. زیرا چنین افرادی ضمن خلاصی از سختی های استفاده از عینک، با خرید نوع رنگی لنز چشم ها می توانند زیبایی خاص و منحصر به فردی در چهره خود ایجاد نمایند. همچنین افراد غیر عینکی نیز که به دنبال یک تغییر خاص اما نامحسوس می باشند، با خرید لنز های رنگی طبیعی می توانند باعث تغییر و جذابیت بیشتر چهره خود شوند. این محصولات پرطرفدار که هم جنبه زیبایی و هم درمانی دارند، در طیف های رنگی بسیار گسترده ای توسط برند های مختلف تولید و به بازار عرضه می گردند. از این رو بهتر است قبل از خرید به نکاتی که شما را در انتخاب لنز چشم رنگی یاری می نماید، توجه نمایید. تا بهترین خرید از این محصولات را متناسب با چهره خود داشته باشید.

ممکن است بسیاری از شما ندانید که برای خرید لنز چشم رنگی چه نکاتی را باید در نظر داشت. از این رو در این مطلب تمام موارد مهم که می تواند شما را در یک خرید درست یاری نماید، بررسی می نماییم.

انتخاب لنز چشم رنگی

مهم ترین اصول اولیه برای انتخاب لنز چشم رنگی

قبل از آنکه برای خرید هر نوع لنز چشم اقدام نمایید، بهتر است با یکسری اصول اولیه بیشتر آشنا شوید. اصولی که شما را در انتخاب لنز چشم رنگی یاری می نماید.

از آنجایی که لنز چشم ها در قرنیه چشم مورد استفاده قرار می گیرند، و بیشترین تاثیر را روی چهره و ظاهر صورت شما دارند، پس مهم ترین اصولی که باید در نظر بگیرید ویژگی های ظاهری می باشد. این ویژگی های ظاهری مهم عبارتند از:

  • رنگ پوست
  • رنگ مو
  • انواع رنگ سایه هایی که به جهت آرایش استفاده می نمایید.
  • رنگ طبیعی چشم ‎ها
بیشتر بدانید
لنز قهوه ای، یک لنز طبیعی برای تغیر رنگ چشم

هنگامی که شما برای انتخاب رنگ لنز چشم خود به این موارد توجه نمایید، محصول مورد نظر، تغییر طبیعی تری در چهره شما ایجاد خواهد نمود. به طوری که شاید کسی متوجه نشود که رنگ چشم شما طبیعی است؟ و یا از لنز چشم برای تغییر رنگ آن استفاده نموده اید!

در بین موارد فوق الذکر رنگ اصلی چشم شما می تواند بیش از دیگر موارد بر روی نتیجه ی نهایی انتخابتان تاثیر گذار باشد. از این رو در ادامه مطالب درباره تناژ های رنگی متناسب با هر رنگ قرنیه چشم به مشا معرفی می نماییم.

انتخاب لنز چشم رنگی

انتخاب رنگ لنز چشم متناسب با رنگ طبیعی قرنیه

می دانید که هر کدام از طیف های رنگی لنز چشم ها، تاثیر متفاوتی از یکدیگر بر روی قرنیه های مختلف چشم با رنگ های مختلف دارند. اما به طور کلی اگر به دنبال یک تغییر جزئی در چشمان خود هستید، از لنز چشم های تیره و دوردار استفاده نمایید. و بالعکس آن، لنز چشم های کاملا روشن می تواند یک تغییر کاملا اساسی و البته طبیعی در چهره شما ایجاد نماید. این لنز ها عموما سه در یک هستند. یعنی از سه رنگ در یک محصول استفاده شده است.

حال با در نظر داشتن این موضوعف برای انتخاب بهتر لنز چشم رنگی به ادامه مطلب توجه نمایید.

خرید لنز رنگی

  • اگر چشمانی از طیف رنگی قهوه ای دارید

اکثر افراد آسیایی و به خصوص ایرانی ها به طور طبیعی دارای چشمانی از طیف رنگی قهوه ای می باشند. این رنگ چشم معمولا با انواع لنز چشم های رنگی مطابقت دارد. و انتخاب هر یک از آن ها بیش از هرچیزی بسته به نوع سلیقه شما می باشد. اما اگر بخواهیم بهترین لنز چشم رنگی را برای افرادی با این رنگ قرنیه معرفی نماییم، می توان گفت که رنگ های قهوه ای روشن، فندقی، خاکستری،سبز و عسلی مناسب ترین گزینه برای این افراد می باشد.

بیشتر بدانید
تفاوت نمره عینک و لنز

البته تمامی لنزهایی که در لنز مونا ارائه میشود ، پوشش دهی رنگی بالایی روی هر زمینه چشمی دارد و حتی افرادی با رنگ چشم قهوه ای خیلی تیره و رو به مشکی میتوانند از لنزهای روشن و هر طیف رنگی لنزچشم استفاده کنند.

بهترین لنز چشم

  • برای افرادی با رنگ چشم سبز

درصد کمتری از افراد جامعه دارای رنگ چشم سبز می باشند. با اینکه تعداد آن ها کمتر از افرای با رنگ چشم قهوه ای می باشد، اما با این وجود تعداد این افراد بسیار قابل توجه می باشد. رنگ سبز اصلی چشمم خود جزو رنگ های خاص به شمار می رود. اما با این حال برخی افراد به جهت تنوع قصد تغییر آن را با استفاده از بهترین لنز چشم های رنگی دارند.  تغییر رنگ سبز اصلی چشم به زیتونی با استفاده از لنز چشم های عسلی، تغییری بسیا زیبا و دلنشین را برای شما به وجود می آورد. در واقع انتخاب لنز چشم رنگی از طیف قهوه ای برای افرادی با قرنیه سبز بسیار مناسب می باشد.

لنز سبز

 

  • انتخاب لنز چشم رنگی برای افرادی با چشمان آبی

افراد دارای چشم آبی جزو خاص ترین رنگ چشم ها می باشند. تعداد افرادی که از این رنگ قرنیه برخوردار می باشند، بسیار کمتر از دو گروه قبلی است. این افراد برای آنکه رنگ چشم خود را به زیتونی تغییر دهند، باید از لنز چشم سبز یا زرد استفاده نمایند. همچنین طیف رنگی لنز های قهوه ای برای افرادی با چشمان آبی بسیار مناسب می باشد.

لنز آبی

  • افرادی با چشمان طوسی

اگر دارای این رنگ چشم می باشد، انتخاب لنز چشم رنگی از طیف های آبی، سبز و همچنین عسلی، تغییر بسیار فوق العاده ای در چهره شما ایجاد می نماید. در واقع رنگ قرنیه طوسی با اکثر لنز های رنگی همخوانی دارد. و شما با توجه به سلیقه خود می توانید بهترین مدل و رنگ آن را خریداری و استفاده نمایید.

بیشتر بدانید
همه چیز درباره ی لنز های طبی رنگی

انتخاب لنز چشم رنگی

  • انتخاب لنز چشم رنگی برای چشم مشکی ها

نوبتی هم باشد، نوبت افرادی با رنگ قرنیه مشکی که بیشترین افراد در ایران هستند، می باشد. همانطور که می دانید رنگ مشکی جزو رنگ های خنثی محسوب می شود. و با اکثر لنز چشم های رنگی همخوانی دارند. اما اگر به دنبال یک تغییر کلی و اساسی می باشید، لنز چشم های روشن یا یخی می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشد.

لنز آبی

جمع بندی

اگر قصد خرید لنز چشم به صورت اینترنتی را دارید، جای هیچ نگرانی نیست! مجموعه مونالنز محصولات فوق العاده ی بسیاری را از طیف رنگی های گسترده و مختلف به مشتریان خود ارائه می نماید. همچنین با عکس مدل های مختلف، مقالات مرتبط و دسته بندی های گوناگون شما را برای انتخاب لنز چشم رنگی مدنظرتان راهنمایی می نماید. در واقع شما می توانید با استفاده از مطالب این مقاله و دیگر مقالات اطلاعات کاملی از انواع لنز چشم ها طبی و غیر طبی و نحوه ست نمودن آن ها دریافت نمایید. سپس از قسمت دسته ی ” لنز چشم بر اساس رنگ ” محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. از طرفی هر کدام از محصولات مونالنز بر روی قرنیه طبیعی تست شده تا شما انتخاب راحت و درست تری داشته باشید.

نوشته های مشابه