مقالات

لنز چشم مشکی

لنز چشم مشکی

لنز چشم های مشکی یکی از منحصر به فرد ترین رنگ های لنز محسوب می شوند. و در کشور ما فقط عده کمی از افراد، از این رنگ خاص استفاده می نمایند. زیرا رنگ چشم اکثر ایرانی ها قهوه ای تیره و یا مشکی می باشد. و لنز چشم با رنگ سیاه یا همان مشکی برای افرادی است که دارای چشمان روشن هستند. این افراد با استفاده از لنز رنگ تیره می توانند یک تغییر چشمگیر اما طبیعی در چهره خود به وجود آورند. در صورتی که استفاده از لنز مشکی برای افرادی با رنگ چشم تیره تغییر خاصی جز درشت نمودن چشم ها انجام نمی دهد.

پس استفاده از این لنز ها برای دو دسته از افراد مناسب است. 1.افرادی که چشم های روشنی دارند و قصد ایجاد یک تغییر فوق العاده در چشمانشان را دارند. 2.افرادی با رنگ چشم تیره، که قصد بزرگ نشان دادن چشمان خود را دارند. اگر جزو این دسته از افراد هستید، برای آشنایی بیشتر با این لنز ها به ادامه مطلب توجه نمایید.

لنز چشم مشکی

نکات مهم برای خرید لنز چشم مشکی

همانطور که از مطالب فوق دریافتید لنز های رنگ سیاه تک رنگ بوده و تنها برخی افراد خاص از آن استفاده می نمایند. ویژگی مثبت این لنز ها این است که برای هر رنگ پوست، مو و آرایشی مناسب است. پس برای خرید این لنز چشم ها تنها لازم است یکسری نکات مربوط به کیفیت را بررسی نماییم.

  • یکی از ویژگی های لنز چشم های باکیفیت اکسیژن رسانی به چشم ها می باشد. پس بهتر است لنز چشم رنگ مشکی را انتخاب نمایید که از این ویژگی برخوردار باشد.
  • همچنین محصول انتخابی شما باید رطوبت چشم شما را حفظ نماید. این ویژگی از خشکی چشم شما جلوگیری می نماید.
  • در هنگام خرید این محصولات، کیفیت را معیار اول خود قرار دهید. زیرا به دلیل تقاضا بالای مشتریان و استفاده از لنز چشم ها، امروزه تولید کننده های بسیاری این محصولات را تولید می نمایند. اما همه ی آن ها برای استفاده مناسب نیستند. برند هایی را برای خرید لنز چشم مشکی انتخاب نمایید که از کیفیت لازم و کافی برخوردار باشند.
  • اگر دارای نمره چشم هستید، و قصد خرید لنز طبی رنگی از نوع مشکی را دارید، قبل از انتخاب حتما نسخه خود را به خوبی برسی نمایید. تا مطابق با نسخه پزشک بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • در صورتی که لنز سالانه مشکی خریداری نمایید و در نگهداری آن کوشا باشید، تا مدت طولانی می توانید از این محصولات کاربردی استفاده نمایید. زیرا این محصولات بسیار حساس هستند. و نگهداری از لنز چشم ها موثر ترین مسئله در مدت زمان ماندگاری آن ها است.
  • از دیگر ویژگی‌های یک لنز خوب این است که ضمن عبور اکسیژن، از ورود اشعه‌های مضر UV هم به چشم پیشگیری کند.
بیشتر بدانید
ویژگی های لنز چشم پرطرفدار طوسی

لنز چشم مشکی

جمع بندی

در این مطلب با یکی از منحصر به فرد ترین رنگ های لنز آشنا شدید. همانطور که در مطالب فوق بیان نمودیم، این محصولات توسط قشر خاصی از خاص پسندان مورد استفاده قرار می گیرد. و بیشتر مصرف کنندگان آن، افرادی با رنگ چشم روشن هستند. اما با اینکه لنز چشم مشکی به صورت روزمره خیلی کم مورد استفاده قرار می گیرد، در برخی موقعیت ها مانند: گریم بازیگران تئاتر و سینما بسیار تاثیر گذار است. در واقعا گریمور ها از لنز های مشکی برای درشت تر شدن چشم ها در گریم بسیار استفاده می نمایند.

از آنجایی که کیفیت همیشه حرف اول را برای خرید این محصولات دارد، این محصولات را باید از فروشگاهی معتبر خریداری نمایید. مجموعه مونالنز بهترین لنز چشم های رنگی و لنز های طبی را از معتبر ترین برند های جهانی به فوق العاده ترین قیمت به شما ارائه می نماید. برای خرید لنز چشم از برند های فوق العاده این مجموعه به صفحه اصلی وب سایت مونالنز مراجعه نمایید.