مقالات

نحوه آرایش چشم، هنگام استفاده از لنز سبز

آرایش با لنز سبز

هنگامی که قصد انتخاب لنز چشم رنگی و استفاده از آن را دارید، به غیر تناسب رنگ آن با رنگ چشم، پوست و مو باید موارد دیگری نیز در نظر بگیرید. یکی از دغدغه های برخی بانوان امروزه، نحوه آرایش مناسب برای رنگ های مختلف لنز چشم است. اکثر افراد مایلند بدانند که هنگام انتخاب لنز چشم های رنگی مانند: عسلی، سبز، آبی و غیره، باید از چه نوع آرایشی استفاده نمود تا جلوه زیباتری در چهره‌‌شان ایجاد شود. از آنجایی که لنز چشم سبز، از پرطرفدار ترین رنگ های لنز های طبی رنگی و رنگی بدون نمره می باشد، در این مطلب نحوه آرایش با لنز سبز را بررسی می نماییم.

توجه: انتخاب متد و رنگ های گوناگون در آرایش کردن، امری کاملا سلیقه ای و شخصی می باشد. و مواردی که در ادامه بیان می شود به شما کمک می نماید تا انتخاب بهتر و به روز تری برای زیبایی بیشتر خود و آرایش چهره داشته باشید.

آرایش مناسب لنز سبز

ویژگی های لنز چشم سبز

قبل از اینکه ایده های مختلف آرایش با لنز سبز را بررسی نماییم، بهتر است کمی با ویژگی های منحصر به فرد این لنز پرطرفدار آشنا شوید.

اکثر لنز های سبز برای جلوه زیبا و طبیعی تر دارای تناژ قهوه ای و طلایی هستند. استفاده از آن برای تغییر رنگ چشم به غیر از زیبایی موجب گرمابخشی چهره و شفافیت چشم شما نیز می شود. همچنین با استفاده از این لنز رنگی، چشم هایتان بیشتر از سایر اعضا صورت دیده می شود. از این رو اگر به دنبال یک تغییر اساسی در چهره هستید، رنگ سبز لنز چشم ها، گزینه خوبی برای شما می باشد.

بیشتر بدانید
آرایش با لنز رنگی

توجه نمایید که این رنگ لنز چشم، برای افرادی که دارای قرنیه خاکستری یا عسلی هستند بسیار مناسب تر است.

آرایش های مناسب برای لنز رنگی سبز

خرید لنز سبز

  • انتخاب سایه چشم

در المان های آرایشی، نزدیک ترین بخش به لنز ها، سایه چشم می باشد. از این رو انتخاب رنگ سایه برای آرایش مناسب لنز سبز، تاثیر بسیاری در چهره شما دارد. بهترین رنگ های سایه برای آرایش چشم در صورت استفاده از لنز سبز عبارتند از:

    • سایه اسموکی: رنگ اسموکی یا همان دودی، از مدل سایه های همیشه جذاب برای آرایش چشم است. به خصوص اگر از لنز چشم سبز برای تغییر رنگ چشمان خود استفاده نمایید. این رنگ سایه همیشه جذاب و کلاسیک است. از این رو برای یک آرایش فوق العاده و زیبایی بیشتر چهره بسیار مناسب می باشد.
    • رنگ های روشن سایه: با اینکه سبک آرایش اسموکی برای لنز سبز بسیار مناسب می باشد، اما از جذابیت رنگ های روشن غافل نشوید. برای یک آرایش مناسب لنز سبز فوق العاده، رنگ های روشن مانند: فیلی، بژ و یا تناژ های روشن خود رنگ سبز زیبایی بیشتری برای چهره شما به وجود می آورد.
    • سایه بنفش: انتخاب رنگ بنفش سایه برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به آرایش های فانتزی و رنگی دارند مناسب است. زیرا این رنگ سایه ها جلب توجه زیادی دارد و معمولا برای مهمانی و یا دورهمی های خاص استفاده می گردند. اگر به دنبال یک آرایش متفاوت و خلاقانه با لنز سبز هستید، انتخاب رنگ بنفش می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

  • خط چشم های مختلف برای آرایش مناسب با لنز سبز

امروزه خط چشم های رنگی در دنیای آرایش صورت، از طرفداران بسیاری برخوردار می باشند. چنانچه قصد ست نمودن خط چشم با لنز سبز را دارید، به این بخش توجه نمایید.

    • خط چشم مشکی: کلاسیک ترین نوع خط چشم، رنگ مشکی آن است. که تحت هر شرایطی با هر نوع میکاپ و رنگ لنز چشم، سازگاری دارد. و استفاده از آن موجب زیبایی بیشتر چشم ها می شود. پس یکی از گزینه های همیشگی برای آرایش با لنز سبز، استفاده از خط چشم مشکی است.
    • رنگ بادمجانی خط چشم: یکی از رنگهایی که میتوان برای خط چشم هنگام استفاده از لنز سبز استفاده کرد، خط چشم بادمجانی است. در یک آرایش فانتزی این رنگ خط چشم با لنز سبز و سایه هایی به رنگ صورتی و آبی ملایم جذابیت ظاهری فوق العاده ای دارد.
    • خط چشم ارغوانی: بهترین رنگ مکمل سبز، رنگ قرمز است. از این رو استفاده از خط چشم ارغوانی یا قرمز در کنار لنز سبز جذابیت میکاپ شما را دو چندان می نماید. این سبک آرایش چشمان شما را براق و جذاب تر نشان می دهد. در واقع این ترکیب یک حالت فریبنده برای چهره شما ایجاد می نماید.
بیشتر بدانید
آرایش با لنز رنگی

خرید لنز سبز

  • رنگ مو مناسب برای آرایش با لنز سبز

اگر از رنگ سبز برای لنز چشم خود استفاده می نمایید، انتخاب یک رنگ مو مناسب نیز از مواردی است که در آرایش مناسب با لنز سبز بسیار تاثیر گذار است. اگر می خواهید هنگام استفاده از لنز رنگی سبز چهره شما دلنشین و جذاب تر به نظر برسد، از رنگ های زیرا برای انتخاب رنگ مو خود استفاده نمایید.

    • موهای هایلایت یا مش کرم
    • رنگ موی قرمز یا شرابی
    • انتخاب انواع تناژ قهوه ای برای مو
    • بلوند های طلایی و یا عسلی

آرایش مناسب لنز سبز

جمع بندی

همانطور که از مطالب فوق دریافتید، هنگام خرید لنز چشم باید به موارد زیادی از جمله نحوه آرایش خود دقت نمایید. زیرا اگر شما بهترین و جذاب ترین رنگ لنز چشم را انتخاب نمایید اما در آرایش صورت از اصول مناسبی استفاده نکنید، تمام جلوه  لنز رنگی شما از بین می رود. و از آنجایی که لنز سبز یکی از جذابی و پرطرفدار ترین لنز های رنگی شناخته می شود، در این مطلب تمام نکات موثر در آرایش مناسب لنز سبز را بررسی نمودیم.

به یاد داشته باشید لنز چشم، حساس ترین اکسسوری آرایشی است که شما برای زیبایی بیشتر چهره خود استفاده می نمایید. پس حتما باید یک فروشگاه و برند معتبر را برای انتخاب این محصولات انتخاب کنید. فروشگاه مونالنز با چندین سال سابقه فعالیت در این زمینه، بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت از برند های معتبر جهانی به مشتریان خود ارائه می نماید. با خرید از این فروشگاه زیبایی بیشتری برای چهره خود به وجود آورید.