مقالات

لذت خرید لنز چشم با کیفیت و دنیای رنگی تر

خرید لنز چشم با کیفیت

امروزه افراد بنا بر دلایل مختلفی از انواع لنز چشم استفاده می نمایند. لنز ها که از نظر کارایی به سه دسته 1. طبی 2. رنگی 3. طبی-رنگی تقسیم بندی می شود، دارای تنوع بسیاری می باشند. و از آنجایی که استفاده از لنز نسبت به عینک های طبی بسیار راحت تر می باشد، این محصول در بین افرادی که علاقه به عینک ندارند، برای دید بهتر بسیار مناسب می باشد. از طرفی اکثر جوانانی که مشکل بینایی ندارند اما برای زیبایی بیشتر چهره خود، از لنز های رنگی استفاده می نمایند. آنچه در این بین بسیار پر اهمیت می باشد کیفیت لنز هایی است که استفاده می نمایید. زیرا این محصولات مستقیما با چشم شما در ارتباط هستند. پس بهتر از بهترین نمونه های موجود آن استفاده نمایید. در ادامه این مقاله با مهم ترین نکات در خرید لنز چشم با کیفیت آشنا خواهید شد.

دسته بندی کلی لنز چشم

هنگام خرید لنز چشم باید نکات مختلف زیادی را در نظر گرفت. چرا که این محصولات دارای ویژگی های مختلف بسیاری می باشند. پس برای آشنایی بهتر ابتدا لنز های چشم را به دو دسته بزرگ تقسیم بندی نماییم. این دسته بندی ها به شرح زیر می باشد.

  1. لنز های نرم: این لنز ها از جنس پلاستیک پلیمری بسیار نازک می باشد. و طراحی آن ها طوری است امکان عبور اکسیژن و رسیدن آن به قرنیه را فراهم می نماید. از این رو با چشم بسیاری هم خانی دارد. از این رو افراد مختلف ارتباط بیشتری با این نوع لنز برقرار می نمایند. از طرفی این محصولات برای رفع آستیگمات خفیف تا متوسط نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. لنز های سخت: این محصولات از پرطرفدار ترین نوع لنز می باشند. زیرا برای پوشش کامل آستیگمات چشم بسیار مناسب می باشند. همچنین برای کسانی که دارای مشکل نامنظمی قرنیه می باشند، بسیار مفید می باشند. از طرفی میدان دید فوق العاده ای را برای افراد دارای قوز قرنیه فراهم می نماید.
بیشتر بدانید
لنز چشم رنگ روشن

نکته: لنز سخت و لنز نرم هر دو برای تصحیح آستیگماتی کاربرد دارند ولی باید زیر نظر پزشک متخصص از آنها استفاده کرد.

هرکدام از دسته بندی های مذکور می تواند در نوع رنگی، طبی و طبی-رنگی مورد استفاده قرار گیرد. حال که تا حدودی با این دسته بندی ها آشنایی پیدا نموده اید، بهتر است با نکات مهم در هنگام خرید لنز چشم با کیفیت آشنا شوید.

خرید لنز چشم با کیفیت

مهم ترین نکات در هنگام خرید لنز چشم با کیفیت

امروزه به دلیل تنوع بالای لنز های چشم، اکثر افراد دارای دامنه انتخاب بالایی می باشند. و این گستردگی تنوع، انتخاب را برای بیشتر افراد سخت می نماید. از این رو ما عواملی را که باید هنگام خرید لنز چشم با کیفیت در نظر داشته باشید را به شما آموزش خواهیم داد.

  • آشنایی با کارآیی های مختلف لنز چشم

  1. لنزهای تعویضی مدت‌دار: استفاده از این لنز ها در طول شب ممنوع می باشد. و بهتر است تقریبا هر دو هفته و یا یک ماه یبار تعویض شوند. 
  2. لنزهای طولانی مدت: استفاده از این لنز ها به طور مداوم در طول شبانه روز هیچ مشکلی ندارد. حتی می توان آن ها را بیش از یک هفته بدون جابجایی در چشم خود نگه داشت.
  3. لنزهای سیلیکونی: این نوع لنز ها برای افرادی که دارای خشکی چشم می باشند بسیار کارآمد است. زیرا در برابر محرک های خارجی بسیار مقاوم می باشند. 
  4. لنزهای نرم رنگی: برای تغییر رنگ چشم خود به صورت موقت، می توان از این محصولات پرکاربرد استفاده نمود.

قبل از خرید لنز چشم با کیفیت حتما ابتدا کارآیی آن را مشخص نمایید.

خرید لنز چشم رنگی

  • مدت زمان مجاز برای استفاده از لنز ها – خرید لنز چشم با کیفیت

قبل از خرید لنز چشم با کیفیت باید دقت نمایید که آن را برای چه مدت نیاز دارید. آیا تنها برای یک روز مورد استفاده ی شما می باشد؟ و یا اینکه معمولا از لنز های چشم به طور طولانی مدت استفاده می نمایید؟

بیشتر بدانید
لنز چشم رنگی

شما با توجه به نیاز خود می توانید انواع لنز با مدت زمان ماندگاری مختلف را خریداری نمایید.

  1. لنزهای روزانه‌ی یکبار مصرف: این محصولات پس از هر بار مصرف باید دور انداخته شوند. استفاده از این لنز ها بیشاز 24 ساعت و یا نگهداری از آن و استفاده مجدد آن ممکن است باعث آسیب به چشم شما شود. اگر استفاده شما از لنز بیش از یم بار می باشد، خرید این محصول برای شما اقتصادی نمی باشد.
  2. لنزهای تعویضی ماهانه/هردوهفته یکبار: این لنز ها مناسب افرادی است که در مدت طولانی از لنز چشم استفاده می نمایند.
  3. لنز های فصلی: این لنز ها بنا بر کاربرد شما و یا تشخیص پزشک مورد استفاده قرار می گیرند. و حداکثر مدت زمان استفاده از آن ها یک فصل یا همان سه ماه می باشد.
  4. خرید لنز های سالانه: این محصولات بیشتر مناسب افرادی است که از لنز چشم برای بهبود دید خود استفاده می نمایند. و تعویض مدام این محصولات برای آن ها به صرفه نیست. از این رو می توانند لنز های طبی و یا طبی-رنگی سالانه را خریداری نمایند. و پایاین هر سال برای تعویض آن اقدام نمایند.
  • میزان محافظت از چشم در برابر اشعه ی فرابنفش

اکثر افراد بیشتر روز خود را بیرون از منزل و در معرض آفتاب هستند. از این رو هرچه مقاومت لنز ها در برابر اشعه فرابنفش بیشتر باشد، میزان محافظت آن ها از چشم شما نیز بیشتر خواهد بود. پس با توجه به این موضوع بهتر است دو نکته زیر را هنگام خرید لنز چشم با کیفیت در نظر داشته باشید.

  1. اگر جزو افرادی می باشید، که به هر دلیلی محفظت از چشم ددر برابر اشعه فرابنفش برای شما حائز اهمیت می باشد، پس بهتر است قبل از خرید لنز چم، این مورد را با پزشک خود در میان بگذارید. زیرا برخی لنز های تماسی نرم چشم فاقد این ویژگی می باشند.
  2. مورد دوم آن است که قطعا همه ی چشم ها باید در برابر اشعه فرابنفش خورشید محافظت شوند. و لنز تماسی تنها بخشی از آن را پوشانده و محافظت می نماید. اگر به طور طولانی مدت در معرض آفتاب و نور خورشید هستید، بهتر است از عینک های آفتابی استفاده نمایید.
بیشتر بدانید
انتخاب رنگ لنز چشم بر اساس رنگ مو و پوست

خرید لنز چشم

  • فروشگاه معتبر برای خرید لنز چشم با کیفیت

مهم ترین مسئله ای که هنگام خرید لنز چشم با کیفیت با آن مواجه هستید، انتخاب فروشگاه معتبر می باشد. از آن جایی که محصولات فیک لنز چشم در بازار مصرف بسیار می باشند، اعتماد در این زمینه کار بسیاری دشواری می باشد.

ما در فروشگاه لنز مونا با چندین سال سابقه در این زمینه توانسته ایم رضایت سیل عظیمی از مشتریان را به دست آوریم. تمامی محصولاتی ک در این فروشگاه ارائه می شوند،از نمونه اوریجینال بهترین برند های روز دنیا می باشد.

این مجموعه دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و فضایی امن را برای خرید مشتریان خود به وجود آورده است. هر یک از شما برای خرید لنز چشم با خیال راحت می تواند به صفحه اصلی این وب سایت مراجعه نمایید. و با مشاهده کاتالوگ برند های لنز چشم محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری نماید.

تنوع محصولات این مجموعه به اندازه ای زیاد است، که هر فرد با هر سلیقه ای می تواند از این محصولات بهره مند شود.