مقالات

چه رنگ های برای خرید لنز چشم مردانه مناسب است؟

اکثر افراد گمان می کنند که فقط خانم ها از لنز چشم های رنگی استفاده می نمایند. اما این یک باور غلط است! بسیاری از آقایان نیز علاقه مند به تغییر رنگ چشم و استفاده از لنز های رنگی می باشند. آن ها نیز برای مناسبت های مختلف و جشن ها و مهمانی ها برای ایجاد یک تغییر فوق العاده در چهره خود، از لنزهای زیبایی استفاده می کنند. همچنین افرادی که دارای عیوب انکساری چشم بوده و باید از لنز طبی استفاده نمایند، با استفاده از لنز های طبی رنگی هم دید خود را اصلاح نموده و هم می توانند رنگ چشمان خود را تغییر دهند. با توجه به این موارد می توان گفت که امروزه لنز چشم های مردانه، یکی از پرکاربرد ترین محصولات زیبایی در بین آقایان است.

لازم است بدانید این محصولات به خودی خود تفاوتی با دیگر لنز ها ندارند. یکسری ویژگی و اِلمان ها وجود دارد که استفاده از برخی مدل و رنگ ها را برای آقایان مناسب تر می نماید. با اینکه انتخاب رنگ لنز چشم امری کاملا سلیقه ای است، اما در این مطلب به شما کمک می نماییم تا بهترین انتخاب را خرید لنز چشم مردانه داشته باشید.

نکات مهم برای انتخاب لنز چشم مردانه

همانطور که می دانید، لنز چشم های زنانه و مردانه هیچ تفاوت بارز و مهمی با یکدیگر ندارند. بسیاری از آقایان برای اصلاح دید خود از لنز چشم های طبی یا نمره دار استفاده می نمایند. و برخی دیگر تنها برای تغییر چهره خود به استفاده از لنز های رنگی علاقه مند هستند. و در میان آن ها کسانی که هم دارای ضعف چشم بوده و هم به استفاده از لنز های رنگی علاقه مند هستند، می توانند از لنز های رنگی طبی استفاده نمایند.

بیشتر بدانید
مهم ترین نکات برای خرید لنز رنگی طبیعی

در این قسمت نکاتی که شما را یاری می نماید تا بهتری لنز های رنگی یا طبی-رنگی را انتخاب نمایید، برای شما بررسی می نماییم.

لنز چشم مردانه

  • خرید لنز با توجه به رنگ پوست آقایان

استفاده از رنگ های مختلف لنز چشم برای آقایانی که سفید پوست هستند، محدودیت خاصی ندارد. در واقع اکثر رنگ های لنز با رنگ پوست آن ها سازگار است. اما اگر می خواهند تغییر چهره‌شان طبیعی باشد، بهتر است رنگ هایی که شبیه به رنگ اصلی قرنیه چشمشان است را انتخاب نمایند.

اما آقایانی که دارای رنگ پوست سبزه یا گندمی هستند، باید از لنز چشم های عسلی، لنز چشم طوسی ، قهوه ای سوخته و دیگر طیف های تیره ی این چنینی استفاده نمایند. زیرا رنگ های بسیار روشن، یک تضاد بسیار زیاد و غیر طبیعی بین چشم و رنگ پوست ایجاد می نماید.

  • انتخاب رنگ لنز چشم مردانه با توجه به رنگ مو

در این قسمت می توان گفت آقایانی که دارای موهای مشکی هستند، انتخاب راحت تری برای خرید لنز های رنگی دارند. به خصوص اگر رنگ پوستشان هم روشن باشد، طیف رنگ های گسترده ای از لنز چشم وجود دارد که این افراد می توانند استفاده نمایند.

افرادی که دارای موهای بوری هستند، می توانند از لنز های رنگ روشن همچون: لنز چشم آبی، سبز، طوسی روشن و دیگر  رنگ های این چنینی استفاده نمایند.

لنز چشم مردانه

جمع بندی

همانطور که از مطالب فوق متوجه شدید، استفاده از لنز چشم های مردانه امروزه در بین افراد مختلف بسیار متداول است. هر یک از شما با توجه به سلیقه شخصی می توانید مدل های مختلف این محصولات را انتخاب و خریداری نمایید. همچنین نکاتی که در قسمت فوق بیان شده، به شما کمک می نماید تا انتخاب بهتری برای خرید انواع لنز چشم داشته باشید.

بیشتر بدانید
انواع لنز چشم

اگر قصد خرید لنز چشم به صورت اینترنتی را دارید، جای هیچ نگرانی نیست! مجموعه مونالنز محصولات فوق العاده ی بسیاری را از طیف رنگی های گسترده و مختلف به مشتریان خود ارائه می نماید. همچنین با عکس مدل های مختلف، مقالات مرتبط و دسته بندی های گوناگون شما را برای انتخاب لنز چشم رنگی مدنظرتان راهنمایی می نماید. در واقع شما می توانید با استفاده از مطالب این مقاله و دیگر مقالات اطلاعات کاملی از انواع لنز چشم ها طبی و غیر طبی و نحوه ست نمودن آن ها دریافت نمایید. سپس از قسمت دسته ی ” لنز چشم بر اساس رنگ ” محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. از طرفی هر کدام از محصولات مونالنز بر روی قرنیه طبیعی تست شده تا شما انتخاب راحت و درست تری داشته باشید.