مقالات

لنز چشم فصلی چیست؟ – مزایای و ویژگی ها

لنز چشم فصلی

در بین مدل های مختلف لنز های طبی یا رنگی، قطعا بارها با نام لنز چشم های فصلی آشنا شده اید.

بیشتر بدانید
همه چیز درباره ی لنز چشم های طبی

بسیاری از افراد گمان می کنند، لنز های فصلی، محصولاتی هستند که برای فصل های خاصی طراحی و تولید شدند. اما این یک باور غلط است! در واقع این محصولات دارای طول سه ماهه یا همان 90 روز می باشند. این زمان دقیقا به اندازه ی یک فصل می باشد. به همین علت محصولاتی که دارای ماندگاری سه ماه هستند را لنز چشم فصلی می نامند. افرادی که نمره چشم آن ها در حال تغییر است و یا مدت زمان کوتاهی را قصد استفاده از لنز چشم های رنگی یا طبی را دارند، می توانند از این محصولات استفاده نمایند. لنزهای فصلی دارای انواع طبی، رنگی و لنز های طبی رنگی می باشند. هر کدام از شما با توجه به نیاز خود می توانید هر یک از آن ها را خریداری و تا مدت سه ماه با خیال راحت استفاده نمایید.

البته توجه داشته باشید، در صورت نگهداری صحیح از لنز ها، این محصولات تا مدت تعیین شده قابل استفاده هستند. در صورتی که به درستی از آن ها نگهداری نکنید، ممکناست پیش از موعد، از بین بروند.

لنز چشم فصلی

مزایا استفاده از لنز چشم های فصلی

  • این محصولات دارای انواع رنگی، طبی و طبی-رنگی می باشند. پس فرقی ندارد که شما به دنبال تغییر رنگ چشم خود هستد، یا به دلیل عیوب انکساری از این محصولات استفاده می نمایید. لنز های فصلی در تنوع بالایی که دارند برای همه ی افراد مناسب می باشند.
  • این لنز چشم ها عموما جزو لنز های نرم بوده و استفاده از آن ها بسیار آسان است.
  • استفاده از این محصولات دید کامل، واضح و خوبی را برای شما فراهم می نماید.
  • لنز چشم های فصلی دارای انواع نمره چشم مثبت و منفی هستند.
  • شما می توانید به مدت 3 ماه، در کل روز از این لنز ها استفاده نمایید. اما برای جلوگیری از آسیب به چشم و همچنین لنز ها، بهتر است شب و هنگام خواب، آن را از چشمان خود خارج نمایید.
  • این لنز ها از لحاظ قیمتی نیز بسیار به صرفه هستند. زیرا شما با یکبار هزینه، تا مدت ها می توانید از این محصولات استفاده کنید.
  • لنز چشم های رنگی و طبی-رنگی این محصولات به راحتی روی قرنیه چشم شما قرار گرفته و رنگ چشمان شما را تغییر می دهد.
بیشتر بدانید
لنز چشم رنگی

بهترین برند لنز چشم های فصلی

با مطالعه مطالب فوق، هر یک از شما به دنبال خرید بهترین برند لنز چشم فصلی می باشد. لازم به ذکر است امروزه برند های مختلف بسیاری این محصولات را به شما ارائه می نمایند. اما همه ی آن ها کیفیت لازم برای استفاده را ندارند. از طرفی، تعداد برند هایی که محصولات با کیفیت و فوق العاده ای را ارائه می نماینداصلاکم نیست. به صورتی که نمی توان همه ی آن ها را در این بخش معرفی نمود. پس برای خرید بهترین لنز چشم های فصلی، شما باید یک فروشگاه لنز چشم مطمئن را برای خریداین محصولات انتخاب نمایید.

مجموعه مونالنز با در نظر داشتن نیاز مشتریان، بهترین نمونه های این محصولات در رنگ بندی و نمره بندی های گوناگون از برند های معروف و ترند روز جهانی به شما ارائه می نماید. شما می توانید تناژ های رنگی مدنظر خود را به صورت نمره دار و بدون نمره از این مجموعه خریداری نمایید. همچنین لنز های طبی بی رنگ هم برای کسانی که فقط قصد استفاده از لنز چشم برای رفع عیوب انکساری را دارند، نیز در این وب سایت موجود می باشد.

لنز چشم فصلی

جمع بندی

قبل از خرید لنز چشم فصلی و یا دیگر نمونه های این محصولات بهتر است نمره چشمان خود را بررسی نموده و بعد از آن نسبت به نگهداری و مراقبت از آن بسیار توجه نمایید. زیرا انتخاب یک لنز چشم با کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو برای خرید بهترین لنز چشم های رنگی، طبی و رنگی-طبی می توانید از طریق صفحه اصلی وب سایت مونالنز اقدام نمایید.