مقالات

نکات مهم در هنگام خرید لنز چشم آبی

یکی از رنگ هایی که از نظر روانشانسی نماد آرامش بوده و بیش از دیگر رنگ ها باعث رفع خستگی روحی و افزایش اعتماد به نفس می شود، رنگ آبی می باشد. همه ی ما این رنگ را به عنوانی رنگی التیام بخش و آرام می شناسیم. که عموما ما را به یاد آبی آسمان و اقیانوس های بی کران می اندازد. از این رو انرژی خارق العاده ای را به ما القا می نماید. به جز موارد مذکور، رنگ آبی خواص بسیاری دارد که موجب شده است این رنگ در صنایع مختلف به کار رود. از این رو بسیاری از تولید کنندگان لنز چشم های رنگی، محصولاتی از این طیف رنگی تولید می نمایند. لنز چشم آبی، از آن دسته محصولاتی است که اکثر مشتریان به آن علاقه مند می باشند. از این رو جزو محصولات پرطرفدار محسوب می شود.

اگر قصد خرید بهترین لنز چشم رنگی، از این طیف رنگی را دارید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با ویژگی های منحصر به فرد آن بیشتر آشنا شوید.

آشنایی بیشتر با لنز چشم های طوسی پرطرفدار!

لنز چشم آبی

انتخاب لنز چشم آبی

همانطور که بیان نمودیم، لنز های آبی به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند، در بین افراد مختلف بسیار پرطرفدار می باشدو استفاده از آن می تواند چهره شما را شاداب و پرانرژی تر نشان دهد. همچنین آرامش خاصی در چشمان شما نمایان می شود.

بهتر است بدانید انتخاب رنگ های مختلف لنز امری کاملا سلیقه ای است. اما خب با این حال خرید هر رنگی، برای افراد مختلف توصیه نمی شود. زیرا برای انتخاب درست تر این محصولات، معمولا آن را با توجه به موارد مختلفی از جمله: رنگ پوست و مو خریداری می نمایند. پس نمی توان گف که تمام طیف های رنگی برای تمامی افراد مناسب می باشند. از آنجایی که لنز چشم های آبی جزو رنگ های پرطرفدار در این محصولات می باشند، بهتر است قبل از خرید به مواردی که در ادام بیان می شود، توجه داشته باشید.

بیشتر بدانید
ویژگی های لنز چشم پرطرفدار طوسی

خرید لنز چشم رنگی

  • لنز های دور دار یا بدون دور

این مدل از لنز های رنگی مانند سایر محصولات با توجه به موارد مختلفی انتخاب می شود. اما همه ی آن ها در یک ویژگی مشترک می باشند. لنز های رنگی معمولا به دو دسته کلی دور دار و بدون دور تقسیم بندی می شوند. پس اولین قدم، انتخاب این اِلمان از ویژگی های لنز های رنگی می باشد.

لنز های دور دار: این محصولات معمولا در اطراف قرنیه یک خط مشکی دارند و چشم ها را درشت تر نشان می دهند. اکثر لنز چشم های آبی روشن دارای این ویژگی بوده. و هنگامی که از آن استفاده نمایید، جلوه ای طبیعی دارد و کمتر کسی متوجه وجود آن در چشمان شما می شود.

لنز های بدون دور: معمولا کسانی که نمی خواهند چشمانشان درشت تر از حالت عادی به نظر برسد، از این نوع لنز استفاده می نمایند. این محصولات نیز با تغییر جزئی که در چهره شما ایجاد می نماید، حالت طبیعی را چشمان شما را نیز حفظ خواهد نمود.

  • لنز چشم آبی برای رنگ پوست های مختلف

با استفاده از یکسری تکنیک ها می توانید مشخص نمایید که تناژ پوست شما سرد است یا گرم؟

بهتر است بدانید لنز های آبی بیشتر برای افرادی با تناژ پوستی سرد مناسب می باشد. معمولا رنپ پوست های سفید و یا سبزه روشن، جزو تناژ پوستی سرد شناخته می شوند. هنگامی که این افراد از لنز های آبی استفاده می نمایند، صورت آن ها برجسته و زیباتر نشان داده می شود.

خرید لنز رادین اسکای

نکات مهم برای خرید لنز چشم آیس کالر!

  • رنگ موهای مناسب برای لنز های آبی

اگر طرفدار لنز چشم های آبی می باشید، بهتر است بدانید رنگ موهای مناسب برای این محصول عبارتند از: موی مشکی، انواع رنگ های روشن مو و بلوند، خاکستری، قهوه ای روشن و دیگر طیف های رنگی این چنینی.

بیشتر بدانید
چه رنگ های برای خرید لنز چشم مردانه مناسب است؟

هرچه رنگ لنز شما با رنگ موهایتان هم خوانی بیشتری داشته باشد، در ظاهر نیز جلوه بهتری خواهد داشت.

  • تناسب رنگ چشم و رنگ لنز

در انتخاب لنز آبی، رنگ قرنیه نیز یک اِلمان مهم و تاثیر گذار است. استفاده از طیف رنگی آبی روشن برای افرادی با رنگ چشم تیره بسیار مناسب است. و رنگ چشمان شما را اقیانوسی نشان می دهد. و برعکس، افرادی که دارای چشمان روشن هستند، بهتر است از طیف رنگی آبی تیره ی لنز چشم های آبی استفاده نمایند.

خرید لنز چشم رنگی

جمع بندی

حال که با یکی از پرطرفدا ترین رنگ های لنز رنگی و ویژگی های مهم در هنگام خرید آن آشنا شده اید، انتخاب محصول نهایی مطالب با سلیقه تان راحت تر می باشد. از طرفی مجموعه مونالنز برای راحتی بیشتر شما، بهترین و پرطرفدار ترین لنز رنگی و رنگی-طبی از بزرگترین برند های جهانی را به مشتریان خود ارائه می نماید. با مراجعه به صفحه اصلی وب سایت این مجموعه مشاهده تمام برند ها، محصولات و ویژگی آن ها برای شما امکان پذیر می باشد.

لنز چشم سنیوریتا، لنز چشم آیس کالر و لنز چشم نچرال جزو بهترین برند های لنز چشم می باشند. از این رو شما برای خرید لنز چشم، می توانید از محصولات این برند های معروف جهانی انتخاب و خریداری نمایید.

نوشته های مشابه