مقالات

ویژگی های لنز چشم پرطرفدار طوسی

خرید لنز چشم سنیوریتا

خرید لنز چشم های با کیفیت از نوع رنگی و یا طبی-رنگی، به شما امکان تغییر رنگ چشم خود به صورت کاملا طبیعی را می دهد. در واقع استفاده از لنز های رنگی، راحت ترین روش برای ایجاد یک تغییر ظاهری زیبا بدون آسیب رساندن به چشم می باشد. حتی برای کسانی که دارای ضعف دید هستند، استفاده از لنز نه تنها به زیبایی بیشتر آن ها، بلکه برای راحتی در فعالیت های روزمره نیز بسیار تاثیر گذار است. زیرا استفاده از عینک در هنگام ورزش، غذا پختن، استفاده طولانی مدت در روز، هوای سرد و بخار شیشه های آن کمی آزار دهنده است. اما با استفاده از لنز هیچ کدام از این مشکلات وجود ندارد. یکی از پرطرفدار ترین و بهترین لنز چشم های رنگی، ترکیبات لنز چشم طوسی می باشد.

از آنجایی که رنگ طوسی یکی از رنگ های طبیعی، مشهور و پرطرفدار در ایران می باشد، استفاده از آن معمولا برای اکثر افراد با رنگ چشم های مختلف بسیار مناسب می باشد. زیرا می توان آن را با بسیاری از رنگ ها ترکیب نمود. و محصول نهایی را با ترکیب رنگ هایی بسیار زیبا همچون: طوسی آبی، طوسی سبز، طوسی عسلی و دیگر رنگ های این چنینی به وجود آورد. از این رو هر فردی با هر سلیقه ای می تواند از این رنگ لنز چشم استفاده نماید. به صورتی که تغییر رنگ چشم آن ها کاملا طبیعی و جذاب باشد.

با اینکه لنز چشم طوسی مطابق با سلیقه ی اکثر ایرانی ها می باشد، اما بهتر است در هنگام خرید آن یکسری نکات را در نظر داشته باشید. در ادامه مهم ترین این نکات و عملکرد کلی لنز های رنگی را برسی می نماییم.

بیشتر بدانید
انواع لنز چشم

لنز چشم طوسی

 

عملکرد کلی لنز چشم رنگی

طراحی تمام لنز چشم های رنگی به جهت تغییر رنگ عنبیه چشم می باشد. از این رو مرکز لنز برای دید شما کاملا شفاف بوده و تنها دور آن دارای خطوط و اشکال ریز رنگی می باشد. علت اینکه قسمت رنگی به صورت یکپارچه طوسی نمی باشد، آن است که هنگام استفاده با رنگ چشم شما ترکیب شده و کاملا طبیعی جلوه نماید.

هنگامی که شما از لنز چشم طوسی برای تغیر رنگ چشم خود استفاده می نمایید، قسمت قاب رنگی روی عنبیه چشم شما قرار گرفته و مرکز شفاف آن دید کاملی را برای شما فراهم می نماید. اگر هم دارای ضعف دید می باشید، می توانید از لنز های طبی-رنگی با توجه به نمره چشم خود استفاده نمایید.

نکاتی که در هنگام خرید لنز چشم طوسی باید در نظر گرفته شود:

لنز چشم طوسی

 

  • توجه به رنگ پوست

علاقه به زیبایی و تغییرات زیبا در تمام افراد و سنین مختلف وجود دارد. هر فردی در هر سن و سالی و با هر سلیقه ای نیاز دارد تا با یکسری تغییرات جزئی در ظاهر خود، روحیه ی خود را تقویت نماید و از زیبایی هرچه بیشتر لذت ببرد. یکی از این تغییرات ظاهری، استفاده از لنز چشم رنگی می باشد. و از آنجایی که این ابزار زیبایی در قسمت صورت شما مورد استفاده قرار می گیرد، برای انتخاب آن لازم است تا فاکتور های مختلفی در نظر گرفته شود. یکی از این فاکتور ها تناسب رنگ لنز و رنگ مو می باشد.

همانطور که گفتیم یکی از پرطرفدار ترین طیف های رنگی، متعلق به لنز چشم طوسی می باشد.

  1. اگر شما جزو افرادی با پوست روشن هستید، استفاده از تمام طیف های رنگی طوسی حتی نوع روشن و یخی آن نیز بسیار مناسب می باشد. اما در صورتی که از انواع بسیار روشن طیف رنگی طوسی استفاده می نمایید، بهتر است با یک آرایش اسموکی لایت همراه شود. تا زیبایی چهره شما را دو چندان نماید.
  2. استفاده از لنز های طوسی در تمام طیف های رنگی برای افرادی با پوست گندمی نیز مناسب می باشد. اما توصیه می شود، از خرید انواع یخی آن صرفه نظر نمایید. در بیشتر مواقع لنز های طوسی با طیف رنگی قهوه ای مانند: طوسی عسلی، برای افرادی با پوست گندمی بسیار مناسب تر می باشد. (زیبایی بیشتر با لنز چشم عسلی )
  3. و در آخر افرادی با رنگ پوست تیره بهتر است از ترکیبات تیره لنز چشم طوسی استفاده نمایند. فرقی نمی کند که از کدام طیف رنگی استفاده نمایید. تنها در نظر داشته باشید لنز های یخی به هیچ عنوان برای رنگ پوست های تیره مناسب نمی باشد. اگر چه انتخاب رنگ لنز چشم امری سلیقه ای است. اما در برخی مواقع ممکن است رنگ انتخابی شما به دلیل عدم توجه به رنگ پوستتان، کمی غیر طبیعی به نظر رسد.
  • توجه به رنگ مو

در این بخش نیز می توان تا حدودی از فاکتور های بخش قبلی نیز استفاده نمود. به این صورت که لازم است همیشه در نظر داشته باشید افرادی که دارای موی تیره هستند، استفاده از لنز های بسیار روشن، تضاد زیادی در چهره آن ها ایجاد می نماید. پس از لحاظ اِلمان های مد و زیبایی، خریداری لنز چشم طوسی روشن برای این افراد اصلا مناسب نیست. و بالعکس، افرادی که دارای موهای روشن هستند، لنز های روشن زیبایی دل نشینی در چهره آن ها ایجاد می نماید.

بیشتر بدانید
مهم ترین نکات برای خرید لنز رنگی طبیعی

از طرفی مورد دیگری که باید هنگام استفاده از لنز چشم طوسی در نظر گرفته شود، ماهیت خود رنگ ها است. برای مثال استفاده از لنز طوسی – سبز برای افرادی با رنگ موی قهوه ای زیاد مناسب نیست. و این افراد باید از ترکیبات قهوه ای و عسلی لنز چشم طوسی استفاده نمایند.

خرید لنز چشم

 

بهترین برند لنز چشم طوسی

از آنجایی که رنگ طوسی پرطرفدارترین نوع لنز چشم رنگی می باشد، اکثر ببرند های نامی جهان، از ترکیبات این رنگ زیبا در تولید محصولات خود استفاده نموده اند. لنز چشم سنیوریتا، لنز چشم آیس کالر و لنز چشم نچرال جزو سه برند برتر لنز چشم های رنگی می باشند. از این رو شما برای خرید لنز چشم طوسی می توانید از محصولات این برند های معروف جهانی انتخاب و خریداری نمایید.

خرید لنز چشم رنگی

کلام آخر

حال که با یکی از پرطرفدا ترین رنگ های لنز چشم رنگی و ویژگی های مهم در هنگام خرید آن آشنا شده اید، انتخاب محصول نهایی مطالب با سلیقه تان راحت تر می باشد. از طرفی مجموعه مونالنز برای راحتی بیشتر شما، بهترین و پرطرفدار ترین لنز های چشم رنگی و رنگی-طبی از بزرگترین برند های جهانی را به مشتریان خود ارائه می نماید. با مراجعه به صفحه اصلی وب سایت این مجموعه مشاهده تمام برند ها، محصولات و ویژگی آن ها برای شما امکان پذیر می باشد.

با مشاهده عکس های مدل های این مجموعه و توجه به جزئیات، می توان به راحتی برای خرید لنز چشم مناسب خود اقدام نمایید.