مقالات

خرید متنوع ترین لنز چشم های پسرانه

از آنجایی که لنز چشم ها، یکی از کاربردی ترین محصولات آرایشی برای زیبایی بیشتر چهره است، اکثر افراد گمان می کنند، استفاده از این محصولات تنها مختص دختر ها و بانوان می باشد. اما این یک باور غلط است. استفاده از لنز چشم ها پسرانه برای سنین مختلف بسیار کاربردی می باشد. برخی از آقا پسر ها به دلیل عیوب انکساری چشم از لنز چشم های طبی استفاده می نمایند. در برخی موارد این افراد با استفاده از لنز های طبی رنگی در تناژ های متناسب با پوست و مو خود، ضمن رفع عیوب انکساری یک تغییر خاص در چهره ایجاد می نمایند. همچنین برخی افراد بدون هیچ مشکلی و تنها به دلیل ایجاد یک تنوع، از لنز چشم های رنگی استفاده می کنند. پس استفاده از این محصولات آرایشی برای هیچ جنسیت و سنی محدودیت ندارد.

اگر جزو آقا پسر هایی هستید که قصد استفاده از انواع لنز چشم را دارید، برای آشنایی بیشتر با این محصولات، به ادامه مطلب توجه نمایید. در این مقاله تناژ های رنگی که به سلیقه پسرها نزدیک تر است را به شما معرفی می نماییم.

لنز چشم پسرانه

لنز چشم پسرانه چیست؟

لازم به ذکر است هیچ کدام از لنز چشم ها، حتی با تناژ های مختلف دارای جنسیت خاصی نمی باشد. همه ی افراد در هر سن و سالی می توانند مطابق با سلیقه خود از لنز چشم های روشن یا لنز های تیره استفاده کنند. آنچه این محصولات را برای پسر و یا دختر ها متمایز از یکدیگر می نماید، سلیقه آن ها است. یعنی تجربه ثابت نموده برخی رنگ ها بیشتر مورد انتخاب آقا پسر ها قرار می گیرد. و این اصلا به این معنا نیست که دختر ها، آن تناژ های رنگی را انتخاب نمی کنند.

بیشتر بدانید
مزایا استفاده لنز برای چشم ضعیف

در این مقاله بیشتر تناژ های مناسب لنز چشم پسرانه را به شما معرفی می نماییم.

انتخاب تناژ های مختلف رنگ لنز‌ها برای سلایق پسرانه

  • لنز چشم طوسی: یکی از انتخاب های همیشگی بین آقا پسر ها، خرید لنز چسم های طوسی می باشد. همانطور که می دانید، طوسی یک رنگ خنث محسوب می شود. از این رو برای اکثر رنگ پوست و موها مناسب است. پس راحت تر می توان از بین مدل های تیره و روشن، رنگ مناسب چهره را انتخاب نمود.
  • تناژ های قهوه ای: اکثر افرادی که در خاورمیانه و به خصوص ایران هستند، دارای رنگ چشم از خانواده قهوه ای می باشند. پس خرید لنز چشم پسرانه از این تناژ، با چهره اکثر افراد متناسب است. و در صورت استفاده از لنز های قهوه ای، تغییر چهره شما بسیار طبیعی و منحصر به فرد می شود.
  • خرید لنز چشم عسلی: این مورد، یکی از پرطرفدار ترین لنز چشم ها هم در بین دخترها و هم پسرها می باشد. اگر شما دارای موهای قهوه ای، یا خرمایی و حتی بور هستید، لنز چشم های عسلی برای زیبایی بیشتر چهره شما بسیار مناسب می باشد.
  • استفاده از لنز سبز: در بین تناژ های مختلف اگر قصد خرید لنز چشم سبز را دارید، بهتر است مدل هایی را انتخاب نموده که با رنگ های دیگر ترکیب شده اند. برای مثال سبز لجنی و یا سبز عسلی برای لنز چشم پسرانه طبیعی و بهتر است. از آنجایی که چشم سبز روشن در کشور ما بسیار کم است، استفاده از این رنگ برای لنز چشم ممکن است یک تغییر غیر طبیعی در چهر شما رخ دهد. در واقع اگر به دنبال یک تغییر زیاد هستید، می توانید لنز های سبز روشن را انتخاب کنید. در غیر این صورت از لنز های سبز ترکیب شده با رنگ های دیگر استفاده کنید.
  • لنز آبی: خرید لنز آبی به عنوان لنز چشم پسرانه نیز از قائده لنز های سبز پیروی می کند. در واقع آبی نیز از آن رنگ هایی است که در انتخاب آن باید بسیار دقت نمایید.
بیشتر بدانید
لنز چشم رنگی

لنز چشم پسرانه

جمع بندی

اگر قصد خرید لنز چشم در مدل های پسرانه به صورت اینترنتی را دارید، جای هیچ نگرانی نیست! مجموعه مونالنز محصولات فوق العاده ی بسیاری را از طیف رنگی های گسترده و مختلف به مشتریان خود ارائه می نماید. همچنین با عکس مدل های مختلف، مقالات مرتبط و دسته بندی های گوناگون شما را برای انتخاب لنز چشم رنگی مدنظرتان راهنمایی می نماید. در واقع شما می توانید با استفاده از مطالب این مقاله و دیگر مقالات اطلاعات کاملی از انواع لنز چشم ها طبی و غیر طبی و نحوه ست نمودن آن ها دریافت نمایید. سپس از قسمت دسته ی ” لنز چشم بر اساس رنگ ” محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. از طرفی هر کدام از محصولات مونالنز بر روی قرنیه طبیعی تست شده تا شما انتخاب راحت و درست تری داشته باشید.