مقالات

لنز مناسب چشم های مشکی

لنز مناسب چشم های مشکی

یکی از دغدغه های بزرگ افرادی که دارای قرنیه تیره، به خصوص رنگ مشکی هستند، انتخاب لنز مناسب است. با اینکه این رنگ چشم بسیار زیبا و جذاب است، اما برخی افراد به دنبال ایجاد کمی تغییر در چهره خود برای تنوع هستند. از این رو اکثر این افراد به دنبال لنز چشم های رنگی ای می باشند که تغییر رنگ چشمانشان کاملا مشود و نمایان باشد. و ضمن تغییر و زیبایی، حالت طبیعی نیز در ظاهر آن ها داشته باشد. پس مهم ترین سوال این است که: لنز های مناسب چشم های مشکی کدام اند؟

برای دریافت پاسخ این سوال به ادامه این مطلب توجه نمایید. مونالنز در این مقاله به شما کمک می نماییم، تا بهترین گزینه را برای چشمان رنگ تیره و یا مشکی جذاب خود انتخاب نمایید.

بیشتر بدانید: انتخاب لنز رنگی طبیعی

لنز مناسب چشم های مشکی

آیا استفاد هاز لنز چشم رنگی، برای چشم مشکی ها لازم است؟

استفاده و یا عدم استفاده از لنز چشم های رنگی، برای هر فردی امری کاملا سلیقه ای می باشد. هرکسی با توجه به سلیقه شخصی خود و یا ایجاد یک تغییر منحصر به فرد در ظاهرش، می تواند از انواع لنز چشم ها رنگی استفاده نماید. در این میان برخی افراد که دارای رنگ چشم های تیره می باشند، در انتخاب رنگ مناسبی که تغییرات را به صورت کامل و واضح نشان دهد، کمی دچار مشکل می شوند. اکثر این افراد نمی دانند که چه رنگ هایی می تواند برای چشم آن ها مناسب باشد. و گمان می نمایند که لنز های رنگی برای چشمان مشکی مناسب نیست. در صورتی که در ادامه این مطلب متوجه خواهید شد، بسیاری از رنگ های لنز چشم، کاملا متناسب با قرنیه تیره و یا مشکی هستند.

بیشتر بدانید
انتخاب رنگ لنز چشم بر اساس رنگ مو و پوست

البته انتخاب لنز مناسب چشم های مشکی تا حدودی وابسته به برند لنز چشم انتخابی شما نیز می باشد. از این رو مجموعه مونالنز بهترین بند های لنز چشم را به مشتریان خود ارائه می نماید. تنها کافی است تا شما رنگ مورد نظر خود را از میان پیشنهادات ما در این مطلب انتخاب نمایید. سپس با خیال راحت می توانید بهترین نمونه های انواع لنز چشم را از برند های پرطرفدار موجود در فروشگاه مونالنز خریداری نمایید.

لنز مناسب چشم های مشکی

پرطرفدار ترین لنز های مناسب چشم های مشکی

لنز هایی که در این بخش به شما معرفی می نماییم، بهترین گزینه برای چشم های تیره و مشکی می باشد. لازم به ذکر است اکثر محصولات موجود در مجموعه مونالنز متشکل از لنز های نمره دار و بدون نمره است. پس افرادی که دارای نمره چشم می باشند نیز به راحتی می توانند از لنز مناسب چشم های مشکی استفاده نمایند.

  • لنز چشم عسلی: یکی از لنز های مناسب برای افرادی با رنگ چشم تیر، رنگ عسلی اسپرسو می باشد. این لنز باعث تغییر رنگ چشم شما به قهوه شفافمی شود. از این رو نگاهی گیرا نیز به چشمان شما میبخشد.
  • لنز چشم آبی  روشن: ازدیگر رنگ های پرطرفداردر ایران برای چشم مشکی ها، رنگ آبی است. این رنگ حس آرامش و امنیت را القا می نماید. از این روانتخاب این رنگ برای چشمان مشکی گزینه ی بسیار خوبی است. با استفاده از این نوع لنز رنگ مشکی چشمان شما به رنگ آبی تیره تغییر پیدا میکند. 
  • رنگ لنز چشم طوسی روشن: این رنگ از اواع لنز مناسب چشم های مشکی، چشمان شما را به رنگ طوسی با رگه هایی از قهوه ای تیره تبدیل میکند.
  • رنگ سبز لنز چشم: یکی از بهترین گزینه ها برای چشم مشکی استفاده از لنز سبز است. این رنگ، جزو پرطرفدار ترین رنگ های لنز چشم است. هنگامی که شما از لنز سبر روی چشمان مشکی خود استفاده نمایید، رنگ چشمان شما به سبز زیتونی تبدیل می شود. البته حواستان باشد که لنز های سبز روشن برای چشم های تیره مناسب هستند. و لنز های سبز تیره باعث القای حس کسالت در نگاهتان میشود.
بیشتر بدانید
لنز چشم سبز

لنز چشم رنگی

دیگر رنگ های مناسب برای قرنیه تیره

در مطالب فوق الذکر اصلی ترین رنگ های مناسب برای چشم های تیره را به شما معرفی نمودیم. از ترکیب رنگ های فوق با هر رنگ دیگری نیز می توان بازه ی انتخاب های خود برای خرید لنز مناسب چشم های مشکی را افزایش داد. در ادامه برخی از رنگ های ترکیب زیبا را به شما معرفی می نماییم.

مقاله کمکی: انتخاب لنز چشم رنگی بر اساس رنگ اصلی قرنیه

خرید لنز چشم

جمع بندی

اگر قصد خرید لنز چشم به صورت اینترنتی برای چشمان تیره و یا هر رنگ دیگری را دارید، جای هیچ نگرانی نیست! مجموعه مونالنز محصولات فوق العاده ی بسیاری را از طیف رنگی های گسترده و مختلف به مشتریان خود ارائه می نماید. همچنین با عکس مدل های مختلف، مقالات مرتبط و دسته بندی های گوناگون شما را برای انتخاب لنز چشم رنگی مدنظرتان راهنمایی می نماید. در واقع شما می توانید با استفاده از مطالب این مقاله و دیگر مقالات اطلاعات کاملی از انواع لنز چشم ها طبی و غیر طبی و نحوه ست نمودن آن ها دریافت نمایید. سپس از قسمت دسته ی ” لنز چشم بر اساس رنگ ” محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. از طرفی هر کدام از محصولات مونالنز بر روی قرنیه طبیعی تست شده تا شما انتخاب راحت و درست تری داشته باشید.

بیشتر بدانید
راهنمای انتخاب لنز چشم رنگی بر اساس رنگ اصلی قرنیه

پس به راحتی می توانید لنز مناسب برای چشم های مشکی را خریداری نمایید.